Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از پاکسازی ۱۱۴ منطقه آلوده به مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف این استان در سال ۹۷ خبر داد و گفت: در این مناطق یک هزار و ۱۸۵ خرده فروش دستگیر شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید ناصر رضایی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: سال گذشته 11 نسشت شورای مبارزه با مواد مخدر با 40 مصوبه برگزار شد که از این تعداد 32 مورد اجرا، 7 مورد در حال پیگیری و یک مورد نیز تاکنون اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف بیش از 5 تن انواع مواد مخدر در این استان در سال 97 خبر داد و افزود: این میزان کشفیات به نسبت مدت مشابه سال 96 بیش از 14 درصد افزایش داشته است.

رضایی ابراز کرد: در سال 97 یک هزار و 704 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر  و 36 باند منهدم شد که در مجموع 340 دستگاه خودروی حمل مواد مخدر توقیف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از پاکسازی 114 منطقه آلوده به مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف این استان در سال 97 خبر داد و گفت: در این مناطق یک هزار و 185 خرده فروش دستگیر و 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آن‌ها کشف و ضبط شد.

رضایی بیان کرد: همچنین در سال گذشته 35 معتاد متجاهر شناسایی و برای درمان در اختیار کمپ‌های ترک مواد مخدر قرار گرفت و برای 40 معتاد بهبود یافته شغل ایجاد شد.

مشهد|مواد مخدر پلمب شده در بسته‌های شکلات کشف شد297 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شدبیش از یک‌تن مواد تن مواد مخدر در سمنان کشف شد

بیمه سلامت معتادان پیگیری شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بحث بیمه سلامت معتادان  باید توسط مسئولان و متولیان امر پیگیری شود زیرا این مهم نوعی حمایت و کمک به آن‌ها با هدف ترک اعتیاد است.

سید محمد کاظم نظری افزود: باید بهره‌وری بیشتری به اعتبارات حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد شود زیرا اعتبارات خوبی اختصاص یافته تا اقدامات موثرتری انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت توجه ویژه‌ای به بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله در حوزه اعتیاد دارد در شرایطی که کشور با مشکل اعتبارات روبه‌روست، ادامه داد: کارهای که تاکنون در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد انجام شده باید بیش از پیش تبیین و اطلاع رسانی شود.

نظری تصریح کرد: عملکرد استان در سال گذشته در زمینه مبارزه با مواد مخدر قابل قبول بوده ‌که باید امسال نیز با جدیت ادامه داشته باشد و ادارات برای کسب موفقیت بیشتر در این زمینه همدلی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین،  ابوالحسن نجفی روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: از این میزان کشفیات ۷۴۷ کیلوگرم مربوط به مواد سنتی از نوع تریاک بوده است.

وی افزود: هر ساله کشفیات مواد مخدر در خراسان شمالی روند افزایشی داشت اما در سالجاری کاهش عرضه مواد مخدر منجر به کاهش کشفیات شد.

به گفته نجفی، کشفیات در سال ۱۴۰۱ نیز یکهزار و ۲۴۱ کیلوگرم بوده است که از این میزان ۹۳۳ کیلوگرم را مواد مخدر سنتی تشکیل می دهد.

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر

وی با اشاره به اجرای طرح های مقابله و مبارزه با شیوع اعتیاد در خراسان شمالی، گفت: یکهزار و ۷۲۰ قاچاقچی، توزیع کننده و حمل کننده مواد مخدر در این بازه زمانی دستگیر و به مراجع قضایی استان تحویل داده شدند که ۲۱ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی افزود: همچنین ۲ هزار و ۳۶۳ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۵ سپرده شدند.

نجفی ادامه داد: از این تعداد معتاد متجاهر سپرده شده به مراکز ترک اعتیاد ماده ۲۲۹ نفر زن بودند.

مراکز بازپروری ماده ۱۶ برای افرادی است که به تهاجر رسیدند و فاقد سرپناه هستند و در این مراکز شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در هر استان پیگیر موضوعات نگه داری از معتادان متجاهر و ترک اعتباد آنها به صورت رایگان هستند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی