Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@20:46:40 GMT

ترامپ بازهم دست به دامان «بازی تاج و تخت» شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۵۷۴

به گزارش ایلنا، «دوتالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا با انشتار پستی در توییتر، بار دیگر دست به دامان سریال محبوب «بازی تاج و تخت» شده و اعلام کرد بازی تمام شده و تبانی رخ نداده است.

ترامپ این پست را پس از آن منتشر کرد که «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا در کنفرانس خبری در کنگره اعلام کرد گزارش «رابرت مولر» نشان می‌دهد ترامپ با روسیه تبانی نکرده و قوانین را نقض نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهوری آمریکا در این پست، تصویری از خود منتشر کرده و روی آن نوشته: «تبانی رخ نداده، قانونی نقض نشده، خطاب به تمامی دشمنان و دموکرات‌های تند‌رو- بازی تمام شد.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه آمریکا دونالد ترامپ رابرت مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند

«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ هم با «دونالد ترامپ» رقابت کرد و شکست خورد، گفت ترامپ «مستبد جاه‌طلبی است که می‌خواهد دشمنان سیاسی خود را به قتل برساند.»

به گزارش مشرق، «هیلاری کلینتون» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده در گفت‌وگو با «مارک الیاس» فعال دموکرات تاکید کرد که رای‌دهندگان آمریکایی این مسئله را دست‌کم می‌گیرند که ترامپ تا چه اندازه می‌تواند به عنوان رئیس‌جمهور «خطرناک» باشد.

طبق گزارش راشا تودی، کلینتون که در سال ۲۰۱۶ در برابر ترامپ با شکست مواجه شد، در ادامه این گفت‌وگو که در قالب پادکست منتشر شده است، ادعا کرد: «ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) هم کاری را می‌کند که ترامپ مایل به انجام آن است؛ کشتن مخالفان، زندانی کردن مخالفان، فرستادن روزنامه‌نگاران و دیگر افراد به تبعید و حکمرانی بدون هیچ توازنی. اینها مواردی هستند که واقعا ترامپ می‌خواهد.»

البته این عادت قدیمی هیلاری کلینتون است تا «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را به روسیه و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور وصل کند. او در کارزار انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۱۶ ادعای «دخالت روسیه در انتخابات آمریکا» را مطرح کرد.

کلینتون ضمن اشاره به روابطی که ترامپ سعی دارد با سیاستمدارانی نظیر پوتین، «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین برقرار کند، گفت: «ما باید بسیار مراقب نگاه ترامپ نسبت به جهان باشیم زیرا او تنها رهبران قدرتمند و مستبد را می‌بیند. او پوتین را می‌بیند. او شی را می‌بیند. او کیم جونگ اون را در کره‌شمالی می‌بیند. اینها افرادی هستند که ترامپ از آنها الگوبرداری می‌کند. مطمئنا نمی‌خواهیم مجددا در این مسیر قرار بگیریم.

این وزیر امور خارجه اسبق آمریکا خاطر نشان کرد: «اگر ترامپ مجددا رئیس جمهور شود، یک دیکتاتور خواهیم داشت. من این مسئله را به آرامی نمی‌گویم. بروید و پروژه ۲۰۲۵ را مطالعه کنید. آنها می‌خواهند همه را اخراج کنند. درک این مسئله مهم است که پس از بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه چیزی در دنیای ما رخ خواهد داد؛ او می‌خواهد از ناتو خارج شود، او به مسائل اروپا اهمیتی نمی‌دهد، او می‌خواهد اوکراین شکست بخورد و هم‌چنین نمی‌خواهد دشمنان ما شکست بخورند. این چشم‌انداز ترسناکی است.»

هیلاری کلینتون در پایان ضمن ابراز خوش‌بینی خود نسبت به نتایج انتخابات آمریکا در ماه نوامبر مدعی شد که ترامپ قادر نخواهد بود «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات پنجم نوامبر ۲۰۲۴ را شکست دهد زیرا «دموکرات‌ها انتخابات را در ایالت‌های کلیدی نظیر میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و آریزونا خواهند برد.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد