Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@22:30:52 GMT

ده‌نمکی: هالیوود اجازه پخش هر فیلمی را نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۶۲۰

ده‌نمکی: هالیوود اجازه پخش هر فیلمی را نمی‌دهد

مسعود ده‌نمکی در جمع اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان «جوان پیشرو در تمدن سازی» که در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: بضاعت سینمای ایران در حد هالیوود نیست و انحصار پخش فیلم‌ها را در جهان دست هالیوود است و اجازه پخش هر فیلمی را نمی‌دهد. امروز فضای مجازی ورق را عوض کرده است و آگاهی‌ها را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در عراق، افغانستان، تاجیکستان و خیلی کشور‌های دیگر فیلم‌های ایرانی را می‌شناسند و خودشان این فیلم‌ها را زیرنویس کرده و تماشا می‌کنند.

کارگردان مطرح سینما و تلویزیون افزود: نمی‌توان گفت: تکنیک‌های سینما سخت نیست بلکه می‌توان اظهار کرد که دست یافتنی است. از بین هزاران نفر نیز همه شاعر نمی‌شوند بلکه آن‌هایی که استعداد دارند شاعر می‌شوند، در مورد سینما هم این مسئله صدق می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسعود ده نمکی هالیوود فضای مجازی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام روانبخش در بازدید از موسسه علوم و تحقیقات اسلامی مرکز نور دیجیتالی کردن کتب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد علم و دانش و نوآوری دانست و افزود: امروز درمیان محققین سراسر کشور و حتی منطقه و بسیاری از کشور‌های جهان کمتر کسی می‌توان یافت که بدون مراجعه به سایت این مرکز تحقیقات خود را به سامان برساند.

وی افزود: یکی از فواید دیجیتالی کردن کتب اسلامی صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از تکرار تحقیقات و تسهیل در مراجعه به به کتب اسلامی است.

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه امروز برای مراجعه به ۴۰۰ تفسیر قرآن به راحتی می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد گفت: ترجمه آیات و تفسیر آیات برای یک محقق کاملاً در دسترس است جامع الاحادیث نیز همانند جامع التفاسیر، روایات مورد درخواست محققین را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز سایت نورمگز عمده مقالات علمی را در اختیار محقق قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • چرا سعدی شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • چرا شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود