Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اعلام مسدود شدن محور اهواز-آبادان بدلیل آبگرفتگی، متاسفانه امروز ۲ خودرو در این محور غرق شدند.

وی بیان کرد: خوشبختانه سرنشینان این خودرو‌ها با تلاش یکی از نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نجات یافتند و این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا اظهار داشت: این در حالی است که طی روز‌های گذشته اعلام شده که این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان از جاده اهواز-خرمشهر تردد کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته نیز ۴ نفر جوان که از استان تهران برای امدادرسانی به سیل زدگان به خوزستان آمده بود، در سیلاب محور عبدالخان-بستان گرفتار شده و توسط نیرو‌های سپاه پاسداران بخش بستان از سیلاب نجات یافتند.

از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون، رهاسازی آب از سد‌های خوزستان و طغیان رودخانه‌های استان، منجر به آبگرفتگی روستاها، شهر‌ها و بسیاری از راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی در این استان شده است.

گفتنی است؛ محور ترانزیتی اهواز-اندیمشک به مدت یک هفته بدلیل آبگرفتگی مسدود شده بود که پس از یک هفته بازگشایی شد و زیر بار ترافیک رفت.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن محور اهواز-آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودشدن چند محور کرمان

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای مسدود شدن ۳ مسیر درپی بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی را اعلام کرد.

 محور‌های مسدود شده و محور‌های جایگزین آن ها به شرح ذیل می‌باشند:

محور زهکلوت_دلگان، محور جایگزین: بم_ایرانشهر_دلگان

رودبارجنوب_کهنوج در فرعی آبسردوییه، محور جایگزین: محور اصلی رودبار_پل بهادرآباد_کهنوج

محور قلعه گنج_رمشک در محدوده روستای صولان، محور جایگزین: ندارد

مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده‌ای خواسته است با توجه به بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان از تردد غیر ضرور در محور‌های جنوب کرمان خودداری کنند و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

همچنین آقاملایی، فرماندار رابر از مسدود شدن جاده روستایی لنگر به علت طغیان رودخانه درپی بارندگی شدید دیشب خبرداد.

وی افزود: همچنین درپی این بارندگی، آبگرفتگی معابر سطح شهر را داریم که با همکاری شهردار کارکنان شهرداری کار دفع آب‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • مسدودشدن چند محور کرمان