Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: احکام صادره غیرعادلانه علیه ۱۳۹ تبعه بحرین کمکی به حل بحران داخلی عمیق این کشور نمی‌کند. آل‌خلیفه این کشور را به آزمایشگاه بخش کثیف سیاست‌های کاخ سفید، تل آویو نامشروع و ریاض مبدل کرده است!


گفتنی است دادگاه بحرین روز سه‌شنبه ۱۳۹ نفر را در ارتباط با گروه «حزب‌الله» بحرین به حبس و سلب تابعیت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه برای ۶۹ نفر از این افراد حکم حبس ابد صادر و ۳۹ نفر را به حبس ۱۰ ساله، ۲۳ نفر را به حبس هفت ساله، یک نفر را به حبس پنج ساله و هفت نفر را به حبس سه ساله و سلب تابعیت محکوم کرده است.
 

ایلنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امیرعبداللهیان آل خلیفه بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!