Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:31:22 GMT

آیت ا... کعبی نماینده حوزه علمیه قم در سیل خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۷۸۳

آیت ا... کعبی نماینده حوزه علمیه قم در سیل خوزستان شد

اهواز - ایرنا - آیت ا... عباس کعبی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان نماینده تام الاختیار برای نظارت، هماهنگی و جلب مشارکت های مردمی در سیل خوزستان منصوب شد.

به گزارش ایرنا محمد یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حکم انتصاب آیت ا... کعبی نوشته است: حضور روحانیت در صفوف جبهه مقاومت مردمی و مقابله با حادثه سیل ویرانگر و ناگوار، یادآور هشت سال دفاع مقدس مردم خوزستان در دفاع از میهن اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هدف از این انتصاب را نظارت، هماهنگی و جلب مشارکت های مردمی برای تسکین آلام و کمک به بازسازی تا رفع کامل مشکلات بیان کرده است.
آیت ا... کعبی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.
سیلاب و طغیان رودخانه های کرخه و دز و کارون از اوایل فروردین ، مناطق حاشیه ای این رودخانه ها را در بر گرفته است.
به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان درگیر سیل شده اند. اخطار تخلیه بیش از 250 روستا و 9 شهر در خوزستان صادر شد و بیش از یکصد روستا دچار آبگرفتگی شدند.
به گفته رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، نیمی از خسارت های سیل امسال کشور مربوط به خوزستان است.
9754/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوزه علميه قم سد كرخه سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: دانش آموزانی که پایه هشتم خود را به اتمام رسانده باشند می‌توانند در حوزه‌های علمیه بلند مدت شهرستان‌های جاسک، بشاگرد، میناب، بندرعباس، رودان، پارسیان و حاجی آباد نام نویسی کنند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: نام نویسی در این حوزه‌های علمیه تا شهریور ادامه دارد و تابستان برای افراد کلاس‌هایی برگزار می‌شود و افراد پذیرفته شده در کلاس می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه شوند.

وی گفت: دو حوزه علمیه قشم و بندرلنگه به عنوان سفیران هدایت برای افراد دیپلم به بالا است.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: در ۱۰ حوزه علمیه هرمزگان با بیش از هزار طلبه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: در حوزه‌های علمیه استان بیش از ۴۰۰ رشته در حوزه‌های دانش قرآنی، حدیث در علوم انسانی، اقتصاد اسلامی، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی، عرفان، کلام، منطق و فلسفه آموزش داده می‌شود.

وی گفت: طلاب در استان هرمزگان تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند ادامه تحصیل دهند و در کنار حوزه در دانشگاه‌های دیگر هم می‌توانند مشغول به تحصیل شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان افزود: در سال تحصیلی آینده هم در مقطع دکتری رشته‌های کلام با گرایش مهدویت و سطح سه کارشناسی ارشد مدیریت اسلامی، مشاوره اسلامی، کلام و تفسیر در استان طلبه پذیرش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است