Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@03:27:08 GMT

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در گنبدکاووس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۷۹۳

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در گنبدکاووس آغاز شد

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور عصر امروز در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حکیم ایگدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور عصر امروز با شرکت 69 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مسابقات هفته ششم کورس بهاره، 69 رأس اسب در 7 دور یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

ایگدری تأکید کرد: در پایان این هفته کمال دالیجه‌عطا و آرمین آق‌آتابای عنوان نخست چهار دور را از آن خود کردند. کمال دالیجه عطا دور دوم با اسب لبخند و هفتم با اسب تونیکس برنده شد و آرمین آق آتابای هم در دور سوم با اسب حریف و دور پنجم با اسب رزی‌گل زودتر از دیگران از خط پایان گذشت.

گلستان| هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در گنبدکاووس برگزار شد‌گلستان| هفته بیست‌و‌سوم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در گنبدکاووس برگزار شد‌گلستان| هفته بیست‌و‌دوم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در گنبدکاووس برگزار شد‌

وی افزود: همچنین در دور نخست اسحاق یزدانی با اسب آلتین شاد، دور چهارم آق‌اویلی بشگرد با اسب بل‌هج و در دور ششم ستار مهرانی با اسب اسپید گل عنوان‌های نخست را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان با بیان اینکه در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت کردند، گفت: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 870 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی تأکید کرد: هفته دوم کورس بهاره فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و رقابت در صدر و انتهای جدول برای کسب عنوان قهرمان و همچنین بقا بسیار حساس شده به طوری که نمی‌شود تیمی را قطعاً قهرمان دانست و تیمی را هم قطعاً سقوط کننده به دسته پایین‌تر در نظر گرفت.

علی علیزاده کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی را در جدول دارند و به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند اما در کنار این دو تیم نباید سپاهان را فراموش کنیم، مطمئنم که این تیم می‌تواند به کورس قهرمانی باز گردد تا در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ بازی‌های فوق حساسی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: با توجه به بازی‌های خوبی که از استقلال در هفته‌های اخیر شاهد بودیم و همچنین بردهای اقتصادی که به دست می‌آورد به نظر در برابر پرسپولیس این تیم دست بالاتر را دارد و سرنوشت قهرمانی را می‌تواند تعیین کند. نباید از کادر فنی خوب این تیم به راحتی بگذریم، جواد نکونام در این فصل توانسته تفکر پیروزی را در بین بازیکنان تیمش جا بیاندازد و همچنین مدیریت خوبی در درون تیم داشته و بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته کمتر درگیر حاشیه‌های فضای مجازی هستند.

علیزاده افزود: پرسپولیس هم تیم خوبی نشان داده و توانست رقابت تنگاتنگی را با استقلال برای رسیدن به صدر جدول ایجاد کند در کل امسال نسبت به فصل‌های گذشته لیگ بهتری را شاهد هستیم و تیم‌ها کار برای رسیدن به اهداف خود کار بسیار سختی را در پیش دارند.

کارشناس فوتبال در رابطه با رقابت ۳ تیم نساجی، صنعت نفت و استقلال خوزستان در انتهای جدول برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر گفت: مدیران باشگاه نساجی باید در این فصل به طور کامل اتفاقاتی که در تیم خود رخ داده را تحلیل کنند، تیمی که توانست قهرمان جام حذفی شود و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند چرا باید چنین شرایطی برایش رخ دهد که برای بقا در لیگ برتر بجنگد؟ الهامی مربی با کیفیتی است و با شناختی که از او دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: نفت آبادان هم با آمدن فراز کمالوند بهتر از گذشته نشان داده و این تیم توانست در اولین بازی خود برابر سپاهان نتیجه‌ای دور از انتظار را کسب کند اما با این حال شرایط این تیم هم برای بقا بسیار سخت و حساس است. استقلال خوزستان در نیم فصل دوم بسیار متفاوت‌تر از نیم فصل اول بوده و با توجه به بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند نحوه بازی این تیم عوض شده و نسبت به دو تیم دیگر شرایط بهتری دارد اما در مجموع همانطور که گفتم امسال لیگ بسیار سختی برای تیم‌های شرکت کننده بود و رقابت‌های تنگاتنگی را شاهد بودیم.

علیزاده که سابقه حضور در تیم مس رفسنجان را هم در کارنامه خود دارد در رابطه با شرایط این تیم در نیم فصل دوم با توجه به اضافه شدن محرم نویدکیا تصریح کرد: باشگاه مس از لحاظ سخت افزاری با کمبود رو به رو نیست و نویدکیا نیز به این موضوع اشاره داشته است، نبود هوادار دو آتیشه در مس باعث شده تا نویدکیا و کادرش با آرامش بیشتری بازی‌ها را دنبال کنند و تفکرات خود را جلو ببرند و امیدوارم این تیم در دیدارهای باقی مانده نیز نتایج مناسبی را کسب کند.

کد خبر 6079758

دیگر خبرها

  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • آغاز کوچ بهاره عشایر شهرستان پیشوا
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی جام «عبدالله موحد» در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • چشم انتظاری بیش از یک میلیون تماشاگر برای لذت بردن روزانه از VNL / کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان خواهند بود؟