Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:30:11 GMT

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۸۲۹

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبد آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس با حضور پرشور علاقه‌مندان به این ورزش بومی و اصیل منطقه، عصر روز پنجشنبه با برگزاری هفته اول این مسابقات در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین هفته مسابقات اسبدوانی کورس بهاره با شرکت 66 رأس اسب در هفت دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب‌های سه ساله ترکمن کلاس Maiden بود، اسب آلتین شاد، عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب های شهرات خان و آلما ماربل به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دور دوم اسب‌های سه ساله نژاد دوخون کلاس Maiden در میدان حاضر شدند و در یک کورس دیدنی، اسب لبخند موفق به کسب مقام اول شد و اسب های پیشانی سفید و پریمات نیز رده های دوم و سوم را به دست آوردند.
اسب های سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس چهار در دور سوم با یکدیگر رقابت کردند که اسب حریف با سرعت مثال زدنی خود در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب های تام لیدی و کروم نیز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
دور چهارم مختص اسب‌های سه ساله تروبرد کلاس Maiden بود که اسب بل هج موفق شد با سبقت از دیگر رقبا عنوان اولی را به دست آورد؛ در این دور نوا هج دوم شد و هج کروز نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
در کورس پنجم، نوبت به رقابت اسب‌های چهار ساله دوخون هندیکاپ کلاس 6 رسید و در یک کورس تماشایی، اسب رزی گل با پیشی گرفتن از بقیه اسب ها اول شد و اسب های سرگل2 و پدرو پاپلو نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور ششم اسب‌های سه ساله دوخون هندیکاپ کلاس 5 برای رسیدن به برتری در میدان رقابت کردند که در نهایت اسب اسپید گل در یک رقابت تنگاتنگ عنوان اولی را از آن خود نمود و مقام های دوم و سوم به ترتیب به اسب های ساقه و دازی رسید.
اسب های سه ساله تروبرد هندیکاپ کلاس سه در دور پایانی در میدان حاضر شدند که اسب تونیکس زودتر از خط پایان عبور کرد و عنوان اولی را به خود اختصاص داد و جایگاه های دوم و سوم نیز به اسب های رای هارد و ریو کوئین رسید.
در پایان رقابت های امروز مبلغ 876 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان ریال جایزه به مالکان اسب‌های برتر کورس‌های هفتگانه تعلق گرفت.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سواركاري اسبدواني گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت

به گزارش جماران؛ زهرا مینویی وکیل خانم هدایت نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد.

وکیل بهاره هدایت افزود: ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی