Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:12:28 GMT

شادی جنجالی پوچه؛ مثل رونالدو و سیمئونه! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۱۹۱۹

به نظر می رسد مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، اینقدرها هم که جلوی دوربین نشان می دهد آرام نیست.

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو بعد از رد شدن گل ثانیه های پایانی رحیم استرلینگ سعی داشت بر خلاف پپ گواردیولا خود را خونسرد نشان داده و حداقل در مقابل دوربین ها آرامش خود را حفظ کند، اما تصاویری که از رختکن اسپرز منتشر شده نشان می دهد وی آنجا دیگری از شدت شادی از خود بیخود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصاویر موید آن است که پوچتینو در رختکن همان ژست توهین آمیز دیگو سیمئونه و کریستیانو رونالدو در جریان دو دیدار رفت و برگشت یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید که حدود یک ماه قبل برگزار شد را تکرار می کند و اینگونه خوشحالی خود را از صعود تیمش نشان می دهد.

 

در دیدار رفت اتلتیکو مقابل یوونتوس، سیمئونه بعد از گل دوم تیمش ژستی جنجالی گرفت و رونالدو بعد از هت تریک در بازی برگشت و حذف رقیب مادریدی، به نوعی حرکت او را تلافی کرده و در مقابل هواداران روخی بلانکوس این حرکت را تکرار کرد.

 

ویدئوهای منتشر شده از رختکن تاتنهام نشان می دهد پوچتینو از شدت خوشحالی چند بار به درب های رختکن می کوبد و انگار این صعود برای هیچ کسی به اندازه او دلچسب نبوده است.

 

 

 

 

موریسیو پوچتینو تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه امارات از چلسی میزبانی خواهد کرد.

دربی لندن بین این تیم‌ها درحالی برگزار می‌شود که هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی دارند. آرسنال که به تازگی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شده، در هفته گذشته مقابل ولورهمپتون برنده شده و در کورس کسب عنوان قهرمانی است.

آرسنال با تفاضل گل بیشتر نسبت به لیورپول پیش از بازی امشب در صدر جدول رده بندی قرار دارد و منچسترسیتی هم با یک بازی و یک امتیاز کمتر بعد از لیورپول در رده سوم قرار دارد.

در طرف مقابل چلسی بعد از شکست در بازی حساس مقابل منچسترسیتی به این رقابت رسیده است. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه 1-0 در نیمه نهایی جام حذفی شکست خورده و شانس کسب این جام را از دست دادند.

چلسی در فاصله 13 امتیازی با تاتنهام رده پنجمی، شانس کمی برای کسب سهمیه‌های اروپایی دارد اما تلاش می‌کند در بازی‌های باقی مانده فصل نتایج بهتری کسب کند.

ترکیب دو تیم برای بازی امشب به شرح زیر است:

آرسنال: داوید رایا، بن وایت، ویلیام سالیبا، گابریل ماگالائش، تاکه‌هیرو تومیاسو، دکلان رایس، توماس پارتی، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد، کای هاورتز

چلسی: جورجه پتروویچ، آلفی گیلکریست، اکسل دیساسی، بنوا بادیاشیله، مارکو کوکوریا، مویسس کایسدو، انزو فرناندز، کانر گالاگر، نونی مادوئکه، نیکلاس جکسون، میخایلو مودریک

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد