Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- در سومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان هر دو در برابر رقبا به پیروزی رسیدند تا در آستانه صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز پنجشنبه شهرداری گرگان و نفت آبادان میزبان سومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بودند و هر دو موفق شدند یک برد خانگی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گرگان شهرداری این شهر به مصاف شیمیدر تهران رفت و توانست از حمایت 4 هزار تماشاگر خود به بهترین شکل بهره برده و مهمانش را 81 بر 64 مغلوب کند.
در این مسابقه حامد سهراب نژاد با 20 امتیاز، 9 ریباند، 5 پاس منجر به گل و‌ تاثیرگذاری 34 بهترین بازیکن میدان بود و نقش اصلی در برد شهرداری گرگان را بازی کرد.
در طرف مقابل ستاره های شیمیدر روز کم فروغی را پشت سر گذاشتند که در میان آنها بهترین عملکرد برای محمد جمشیدی با 12 امتیاز بود.
در دیگر دیدار امروز، نفت آبادان در خانه 79 بر 70 پتروشیمی را برد. نفتی ها با عملکرد درخشان محمد حسن زاده، سعید داورپناه و مایک رستم پور حریف مدعی خود را مغلوب کردند. در این دیدار حسن زاده با 14 امتیاز، 10 ریباند و تاثیرگذاری 19 داشت، مایک رستم پور با 19 امتیاز، 11 ریباند و تاثیرگذاری 17 به کار خود خاتمه داد و سعید داورپناه نیز 20 امتیاز و تاثیرگذاری 18 داشت.
با این نتایج دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان تنها به یک برد برای رسیدن به فینال لیگ برتر بسکتبال نیاز دارند.
ورزشی*9219*1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است.

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند ۳ بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • الناز شفیعیان در آستانه المپیکی شدن؛ نماینده ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت