Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@15:09:18 GMT

ویدیو| ۱۱ ترفند آشپزی که باید بدانید

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۰۹۹

ویدیو| ۱۱ ترفند آشپزی که باید بدانید

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی فیلم آشپزی فیلم پارسینه ترفندهای اشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶: تفاوت ها، کاربردها و انتخاب ورق مناسب

ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ دو گرید بسیار مهم و پرکاربرد هستند که در بسیاری از موارد جایگزین آهن و برخی فولادها شده‌اند. کارایی این دو استیل نسوز موجب شده است تا در بسیاری از شرایط‌های تعریف شده به فکر استفاده از آنها باشیم تا میزان بهره‌وری به حداکثر برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت ثامن تجارت، با این حال باید بدانید که هر کدام از ورق‌های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ دارای مشخصات خاصی هستند که با مقایسه آنها با یکدیگر متوجه تفاوت‌های آن دو خواهیم شد و در نهایت می‌توانیم تصمیم به خرید ورق استیل مناسب بگیریم.

ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ دو گرید بسیار مهم و پرکاربرد هستند که در بسیاری از موارد جایگزین آهن و برخی فولادها شده‌اند. کارایی این دو استیل نسوز موجب شده است تا در بسیاری از شرایط‌های تعریف شده به فکر استفاده از آنها باشیم تا میزان بهره‌وری به حداکثر برسد. با این حال باید بدانید که هر کدام از ورق‌های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ دارای مشخصات خاصی هستند که با مقایسه آنها با یکدیگر متوجه تفاوت‌های آن دو خواهیم شد و در نهایت می‌توانیم تصمیم به خرید ورق استیل مناسب بگیریم. برای آشنایی با تمام موارد گفته شده و دریافت اطلاعات مفید و جامع در این زمینه تا انتها همراه ما باشید.

معرفی ورق استیل ۳۰۴

ورق استیل ۳۰۴ یکی ار رایج‌ترین گریدهای مورد استفاده در بین انواع فولاد ضد زنگ می‌باشد. این گرید از ورق استیل دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی بوده و از استحکام مناسبی هم برخوردار می‌باشد. در ترکیب شیمیایی این استیل، ۱۶ تا ۲۴ درصد کروم، تا ۳۵ درصد نیکل و کمی منگنز استفاده شده است.

علاوه بر اینها، بهتر است بدانید که ورق استیل ۳۰۴ به دلیل مقاومت آن در برابر اکثر اکسیدهای اکسید کننده، انتخاب مناسبی در مصارفی مانند آشپزخانه، ساخت ظروف مواد غذایی، دکوراسیون و مبلمان به شمار می‌رود؛ اما فراموش نکنید که این گرید از استیل در برابر خوردگی ناشی از محلول‌های کلرید با حداقل ۲۵ ppm کلرید سدیم یا محیط‌های شور مانند محیط‌های نزدیک اقیانوس حساس می‌باشد و این موضوع باعث ایجاد نقطه ضعف در آن شده است.

معرفی ورق استیل ۳۱۶

ورق استیل ۳۱۶ دومین گرید پرمصرف فولاد ضد زنگ می‌باشد که تقریباً همان خصوصیات فیزیکی و مکانیکی استیل ۳۰۴ را دارد؛ به همین دلیل، از مقاومت خوبی در برابر خوردگی به ویژه کلریدها و سایر حلال‌های صنعتی برخوردار می‌باشد. ورق استیل ضد زنگ ۳۱۶ معمولاً در بسیاری از کاربردهای صنعتی شامل مواد شیمیایی فرآوری شده استفاده می‌شود. بهتر است بدانید که بر خلاف ورق استیل ۳۰۴، این ورق در محیط‌های بسیار شور مانند مناطق ساحلی به کار برده می‌شود. با توجه به خصوصیات غیر واکنشی این گرید، ورق استیل ۳۱۶ در ساخت ابزارهای جراحی پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تفاوت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶

انتخاب بهترین گرید ورق استیل از بین دو ورق رایج و پرکاربرد یعنی ورق استیل ۳۰۴ و ورق استیل ۳۱۶ نیاز به شناخت دقیق مشخصات فنی و محدوده کاربردهای آن دارد؛ به همین دلیل شما ابتدا باید مشخصه‌های لازم برای پروژه خود را در نظر داشته باشید.

تفاوت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ در خواص

اولین تفاوت ورق استیل ۳۰۴ و ورق استیل ۳۱۶ در خواص این دو گرید می‌باشد. این خواص شامل خواص فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی است. توجه داشته باشید که خواص هر گرید ورق استیل به دلیل تاثیر آن در قیمت ورق استیل ۳۰۴ و قیمت ورق استیل ۳۱۶، بسیار مهم است.

تفاوت در خواص فیزیکی

بهتر است بدانید که تفاوت ورق استیل ۳۰۱ و ۳۱۶ در خواص فیزیکی به حدی نیست که محسوس باشد. به دلیل استفاده از مقادیر نزدیک عناصر مختلف در ترکیبات شیمیایی این دو گرید، شاهد خواص فیزیکی مشابهی هستیم.

تفاوت در خواص مکانیکی

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های استیل، استحکام مکانیکی فوق‌العاده آن است. فراموش نکنید که انواع گرید استیل باید دارای اسنجکام مناسبی باشند تا دچار خرابی‌هایی که ناشی از تاثیر خوردگی و تنش که موسوم به خوردگی تنشی یا خستگی خوردگی می‌باشد، نشوند. تفاوت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ از لحاظ خواص مکانیکی در جدول زیر قید شده است:

تفاوت ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ در کاربرد

ورق استیل ۳۰۴ و ورق استیل ۳۱۶ تقریباً دارای کاربردهای مشابهی می‌باشند. به طوری که هر دوی آنها دارای مقاومت به خوردگی مناسبی در محیط‌های حاوی رطوبت می‌باشند؛ اما بهتر است بدانید که ورق استیل ۳۰۴ بیشتر در کاربردهای عمومی‌تر که در ادامه قید شده‌اند کاربردی است:

ساخت سینک آشپزخانه ابزار جراحی ساخت برخی ظروف نگهداری مواد غذایی

و...

اما کاربرد ورق استیل ۳۱۶ بیشتر در مصارفی که میزان حساسیت به خوردگی در آنها در میان است، مشاهده می‌شود. ازجمله این موارد عبارت‌اند از:

ساخت مخازن و بویلرها تجهیزات پزشکی تجهیزات فراوری مواد شیمیایی صنایع دریایی

همچنین، این دو گرید در ساخت مقاطع استیل مانند انواع میلگرد، نبشی، ناودانی، پروفیل و لوله نیز بسیار کاربردی هستند.

جمع بندی

حالا که با ویژگی‌های ورق استیل ۳۰۴ و ورق استیل ۳۱۶ آشنا شدید و از تفاوت‌های این دو فولاد ضد زنگ مطلع شدید، می‌توانید نسبت به نوع نیاز خود، محصول مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنید. در این راستا می‌توانید به سایت ثامن تجارت مراجعه کرده و از به روزترین لیست قیمت ورق استیل مطلع شوید و در نهایت به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین، در فرآیند انتخاب و خرید ورق استیل می‌توانید از کارشناسان متخصص مجموعه مشاوره‌های مفیدی دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • هر آنچه که باید قبل از خرید پین هوش مصنوعی Humane بدانید
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • ترفند روباه قرمز برای شکار موش کور (فیلم)
  • ترفند روباه قرمز برای شکار موش کور + فیلم
  • ورق استیل ۳۰۴ و ۳۱۶: تفاوت ها، کاربردها و انتخاب ورق مناسب
  • هرآنچه در مورد دستگاه بخور باید بدانید
  • همه آنچه درباره هتل مارینا پارک کیش باید بدانید.
  • برنامه کلوپ برای بازنشستگی: رقص و آشپزی!
  • ترفند پخت یک نیمروی متفاوت و جذاب (فیلم)
  • یک ترفند سریع برای تیز کردن و تعمیر تیغه چرخ گوشت و میکسر (فیلم)