Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@21:32:38 GMT

هر تیمی جلوی تماشاگران گرگانی بازنده است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۱۴۹

هر تیمی جلوی تماشاگران گرگانی بازنده است

به گزارش خبرنگار مهر، بابک نظافت بعدازظهر پنجشنبه پس از پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل شیمیدر تهران در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما توان ما خیلی بیشتر از این است و می‌توانیم هر تیمی را به راحتی شکست دهیم.

وی افزود: تیم ما فقط نیاز به همبستگی داشت که به دست آمده و در دیدار فردا هم برای پیروزی می‌جنگیم و هیچ مانعی جلودارمان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظافت با تشکر از تماشاگران گرگانی خاطرنشان کرد: تماشاگران گرگانی باز هم نشان دادند که بهترین هستند و با این تماشاگران هر تیمی جلوی ما بازنده است.

تمام فکر و ذهن بازیکنان معطوف به بازی فردا است

عدنان دورقی دیگر بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم گفت: پس از بازگشت از تهران ریکاوری و تمرینات خوبی انجام دادیم و تمرکز لازم را به دست آوردیم و در نهایت با حمایت هواداران پیروز شدیم.

وی افزود: بازی فردا هم شرایط خاص خودش را دارد و تمام فکر و ذهن بازیکنان معطوف به این بازی است و امیدواریم با ارائه یک بازی منطقی راهی فینال شویم.

لازم به ذکر است؛ در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۱ بر ۶۴ تیم شهرداری گرگان به پایان رسید تا نماینده گرگان در مجموع دو بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

کد خبر 4594793

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند، درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: دربی امروز اصفهان با احساسات مواجه شد و بازی ساده‌ای برای ما نبود، در این بازی از خودمان ثبات را نشان دادیم و در طرف مقابل هم ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی به تیم ما برتری داشت اما به بازیکنان خودم بابت تلاش، کنترل کردن خود بر بازی و اتفاقاتی که در طی دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بازی با یک‌گل پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن‌را داشتیم. به عنوان کسی که سازمان‌دهی حرفه‌ای را انجام می‌دهد باید از پس این مشکلات بر بیائیم و روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری از سوی هواداران سپاهان داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نه‌تنها بازیکنان تیم من بلکه صورت خود من نیز پس از پایان بازی و موقع ترک زمین همانند بازنده‌ها بود. از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه‌چیز قابل تغییر است. حتی وقتی ببرید افرادی هستند که ضد شما رفتار کرده و از تیم‌تان حمایت نمی‌کنند اما به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

مورایس در پایان راجع‌به شعارهای هواداران علیه وی گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کد خبر 745584

دیگر خبرها

  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد