Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@09:22:57 GMT

دستور سرلشکر سلیمانی برای تخلیه روستای صراخیه شادگان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۱۷۷

دستور سرلشکر سلیمانی برای تخلیه روستای صراخیه شادگان

سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در دومین سفر به استان خوزستان برای بازدید از آخرین روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در شهرستان‌های جنوبی استان حضور یافت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از روستای صراخیه حاشیه تالاب شادگان ضمن صدور دستور تخلیه هرچه سریع این روستا اظهار داشت: زنان، کودکان و در حد امکان دام‌ها و حیوانات از روستا خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور مردان روستای صراخیه حاشیه تالاب شادگان برای کمک‌رسانی و ایجاد سیل‌بند گفت: علوفه لازم برای تغذیه دام‌ها و احشام تأمین شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار سلیمانی تخلیه روستا استان خوزستان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!

سلیمانی با شکستگی بینی و سرگیجه شاید بازی با پرسپولیس را از دست بدهد.

طرفداری | ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک، در جریان بازی امروز مقابل ذوب‌آهن دچار شکستگی بینی و سرگیجه شد و حضور او در بازی حذفی مقابل پرسپولیس در ابهام قرار دارد.

سلیمانی که در دقایق پایانی بازی به دلیل برخورد با آرنج مدافع ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، پس از پایان بازی در اتوبوس تیم نیز با سرگیجه شدید روبرو شد و ثانیه‌هایی از حال رفت. پزشکان تیم آلومینیوم بلافاصله بر بالین او حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

گفته می‌شود مصدومیت سلیمانی به حدی جدی است که حضور او در بازی با پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. شدت شکستگی بینی و وضعیت سرگیجه این بازیکن در روزهای آینده مشخص خواهد شد و کادر پزشکی باشگاه آلومینیوم در خصوص حضور یا عدم حضور او در این دیدار حساس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • زنده گیری مار افعی سمی در یکی از مدارس حاشیه تالاب بامدژ