Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:43:30 GMT

سه دقیقه پرماجرا و جنجالی در سایپا و سپاهان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۲۴۰

دقایق 63 تا 66 در دیدار دو تیم سایپا و سپاهان پرماجرا و با اتفاقات عجیبی همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان موفق شده با نتیجه‌ای عجیب و جالب توجه برابر سایپا با 5 گل به برتری دست یابد تا شاگردان امیر قلعه نویی با فراموشی شکست مقابل استقلال مهیای دیدار با پرسپولیس شوند.


کمتر کسی پیش از شروع بازی تصور شکست پرگل و با 5 گل علی دایی مقابل امیر قلعه نویی را داشت اما اشتباهات خط دفاعی نارنجی‌پوشان این اجازه را به حریف داد تا آنها با یک پیروزی بزرگ تهران را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار پرگل اما 3 دقیقه پرماجرا شکل گرفت؛ علی دایی که به شدت از دریافت چهار گل توسط گلر جوان تیمش ناراضی بود اکبر منادی را در دقیقه 63 از زمین خارج کرد و حامد فلاح زاده را جانشین او کرد. فلاح زاده، دروازه بان باتجربه سایپا که مشخص نبود به چه دلیل بعد از نمایش موفق در دو دیدار برابر استقلال و حتی پرسپولیس در این دیدار نیمکت نشین شده، در 30 دقیقه پایانی مامور حراست از دروازه تیمش شد.

 

 


در همین ثانیه‌ها نیز در دروازه مقابل خطای محمد ایرانپوریان ضمن اهدای یک ضربه پنالتی به سود سایپا، اخراج این مدافع را هم به همراه داشت تا او دیدار حساس با پرسپولیس را از دست دهد و تیمش را در دقایق پایانی 10 نفره ببیند. اینبار نوبت به امیر قلعه نویی بود تا به شدت از عملکرد مدافع راست باتجربه تیمش شاکی شود و در زمان خروجش از زمین او را با عصبانیت بدرقه کند. اخراج ایرانپوریان بهترین فرصت را نصیب تیم علی دایی کرد تا با ثبت دومین گل خود، اختلاف را کم کرده و امیدوار به دقایق پایانی با توجه به کمتر بودن یک یار حریف باشند.

 

 


این ماموریت را آرمان رمضانی، مهاجم بلندقامت سایپا با گل کردن ضربه پنالتی به خوبی صورت داد تا پیام نیازمند نیز در این دیدار نتواند علیرغم نمایش خوبی که در دیگر صحنه‌ها داشت، از پرگل شدن بازی جلوگیری کند.


بعد از این اتفاقات عجیب طی تنها سه دقیقه که با تعویض دروازه‌بان از سوی علی دایی، اخراج محمد ایرانپوریان و گل دوم سایپا همراه بود، شاگردان علی دایی با نشانه گرفتن قلب دفاعی سپاهان به دنبال دستیابی به گل‌های بعدی بودند که البته در این راه در نهایت ناکام ماندند.

 


دقایقی بعد از گل دوم سایپا نیز، سپاهانی‌ها روی ضدحمله و خطایی که سارفو که پاس گل اول تیمش را مهیا کرده بود، روی استنلی مرتکب شد، توسط مهرداد محمدی از روی نقطه پنالتی به گل پنجم دست یافتند تا فلاح زاده در این بازی با دریافت گل از زمین خارج شود و تغییر دروازه بان نیز برای علی دایی چاره ساز نباشد.

فولادمبارکه سپاهان بازی سایپا و سپاهان سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان بازی سایپا و سپاهان سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏