Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:59:05 GMT

تساوی بی‌ارزش قعرنشینان خوزستانی به نفع سپیدرود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۲۵۰

تساوی بی‌ارزش قعرنشینان خوزستانی به نفع سپیدرود

نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

 

هر دو تیم در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند که البته با توجه به شرایط و روندی که استقلال خوزستان داشته تقریباً سقوطش به لیگ یک قطعی شده و فقط روی کاغذ هنوز دارای شانس است اما نفت مسجد سلیمان که در این بازی فیروز کریمی را به عنوان سرمربی خود روی نیمکتش می‌بیند، شانس فاصله گرفتن از سپیدرود ۱۸ امتیازی را داشت که این فرصت را مقابل استقلال خوزستان از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار تیم نفت مسجد سلیمان بهتر از استقلال خوزستان بازی کرد و بازیکنان این تیم در اواخر بازی چندین و چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادند.

 

با این نتیجه نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان به ترتیب با ۲۰ و ۱۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهاردهم و شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

 

استقلال خوزستان نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال خوزستان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که آنها بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستند. - اخبار ورزشی -

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اوضاع پیچیده انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر و اینکه آیا تیم او در این مسابقات خواهد ماند یا خیر، گفت: ما بابت ماندن در لیگ برتر نگرانی نداریم و بچه‌ها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند. در همین بازی با گل‌گهر در پنج دقیقه سه موقعیت خوب داشتیم و توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را مساوی کنیم. مهم این است که در شش بازی پایانی با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

مارکو: لیگ ایران به اندازه 7 سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه همچنین تأکید کرد: در فوتبال همیشه روی بازیکنان و مربیان فشار و استرس وجود دارد و ما فصل گذشته همین فشار را برای صعود به لیگ برتر تجربه کردیم. باید خودمان را آماده کنیم تا در شش بازی پایانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد خرید بازیکنان خارجی که تأثیر مثبتی در استقلال خوزستان داشتند، یادآور شد: باور کنید که بیش از یک ماه فیلم‌های زیادی را نگاه کردم تا بتوانم چند بازیکن را انتخاب کنم. مسئله مهم دیگر این بود که بازیکنان ما فضای بسیار خوبی را برای بازیکنان خارجی فراهم کردند و همین موضوع باعث شد تا آنها خیلی زود با شرایط جدید آشنا شوند و حتی حالا بازیکنان خارجی ما فارسی هم صحبت می‌کنند.

پورموسوی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در شش بازی پایانی بهترین نتایج ممکن را بگیریم و امیدوارم داوری‌ها در هفته‌های پایانی شرایط مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم