Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت EA با وجود کنسل کردن بازی تک‌نفره Star Wars بر روی ساخت بازی جدیدی در همین سبک تحت عنوان Jedi: Fallen Order کار می کند.

طرفداری - اعلان ساخت بازی Jedi: Fallen Order توسط استودیوی Respawn خبر بسیار هیجان انگیزی برای گیمرها به شمار می رود.

به گزارش سایت TheGamer، این بازی نه‌ تنها توسط سازندگان بازی موفق Apex Legends و Titanfall 2 ساخته خواهد شد، بلکه در آن خبری از حالت های مولتی پلیر، معاملات مجازی، و سایر بخش های اضافی EA نیز نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع پس از اعلان برکناری صدها کارمند شرکت EA خبری خوشحال‌کننده محسوب می شود و سورپرایز بزرگی برای همه بوده است.

اما کسی که بیشتر از همه از این خبر غافلگیر شده است، عضو سابق شرکت EA یعنی ایمی هنیگ می باشد. اگر شما با هنیگ آشنایی ندارید، او نویسنده و کارگردان سه قسمت اول بازی های Uncharted و برخی از سری بازی های Legacy Of Kain است که بازی Jak 3 را نیز کارگردانی کرده است. هنیگ در زمینه ساخت داستان های هیجان انگیز برای بازی های ویدیویی سابقه درخشانی دارد و دو جایزه انجمن نویسندگان آمریکا را نیز برای بازی های Uncharted 2: Among Thieves و  Uncharted 3: Drake’s Deception دریافت کرده است.

کمپانی EA در سال 2014 ایمی هنیگ را برای کار بر روی بازی جدید Star Wars در استودیوی Visceral Games استخدام کرد. ایده جذب کسی که در نوشتن داستان های فوق العاده برای بازی های ویدیویی تخصص داشت چشم انداز هیجان انگیزی برای EA فراهم کرده بود. اما در سال 2017 این کمپانی تصمیم گرفت تا استودیوی Visceral را تعطیل کند و ساخت بازی Star Wars نیز به طور کامل کنسل شد.

EA در آن زمان ادعا کرد که داستان های تک نفره (single player) چیزی نبوده که گیمرها به دنبال آن باشند. بنابراین این پروژه با نام رمزی Ragtag به همراه استودیوی Visceral کنار گذاشته شد. هنیگ نیز پس از مدت کوتاهی EA را ترک کرد. از آن زمان تاکنون چندین بازی تک نفره با فروش های میلیونی خود ثابت کرده اند که EA در این مورد اشتباه کرده است. بنابراین اکنون با انتشار خبر ساخت بازی تک نفره Star Wars Jedi: Fallen Order به نظر می رسد که شرکت EA مواضع خود را تغییر داده است.

هنیگ با حضور در کنفرانس Reboot Develop امسال در مصاحبه با Eurogamer در برابر خبر ساخت Fallen Order چنین واکنش نشان داد:

همیشه تغییرات زیادی در این صنعت وجود داشته است. در زمانی که من در EA کار می کردم، ما مدام در حال تغییر برای رسیدن به خواسته شرکت های منتشر کننده بودیم. همه افراد تلاش می کنند تا مسیر موفقیت را پیدا کنند. من تصور می کنم بازی Fallen Order از مزیت توسعه گسترده بهره می برد. این یک مورد حمایت شده است و مطمئنا وینس زمپلا در این راه موفق خواهد شد زیرا او بخشی از تیم اجرایی EA است و می تواند جذابیت های استودیوی Respawn را حفظ کند.

هنیگ همچنین نظر خود را در مورد تغییر دیدگاه EA در مورد بازی های تک نفره اعلام کرد:

همیشه واکنش شدیدی در برابر این دیدگاه وجود داشته است که بازیکن ها علاقه چندانی به بازی های محدود تک نفره و فاقد حالت های اضافی ندارند. مطمئنا افراد زیادی طرفدار بازی های تک نفره هستند و ما نیز از آن ها حمایت می کنیم. پس این مسئله (ساخت بازی تک نفره Fallen Order) ممکن است نشان از تغییر استراتژی EA داشته باشد.

ما احتمالا در بازی جدید Fallen Order شاهد داستان فوق العاده ای که هنیگ می توانست برای آن بنویسد نخواهیم بود، اما حداقل این بازی می تواند پایانی بر نادیده گرفتن علاقه دوستداران بازی های تک نفره توسط EA باشد. هنیگ در حال حاضر بر روی یک پروژه نامشخص در استودیوی جدید خود کار می کند و بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز انتظار می رود در تاریخ 15 نوامبر 2019 برای پلتفرم های Xbox One, PS4 و PC از طرف EA منتشر شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی