Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان در زمین سایپا به بردی پرگل دست یافت تا همچنان در کورس قهرمانی بماند.

به گزارش مشرق، در یکی از بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سایپا و سپاهان از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که سپاهان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ حریف خود را شکست دهد.

برای دیدن خلاصه دیدار سایپا و سپاهان اینجا کلیک کنید

سجاد شهباززاده (۱۳)، کومان (۱+۴۵) کی‌روش استنلی (۵۳ و ۵۶) و مهرداد محمدی (۷۹- پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند و گل‌های سایپا را هم رضا اسدی (۲۳) و آرمان رمضانی (۶۶- پنالتی) به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بازیکن سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

کی‌روش علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند یک پاس گل داد و یک ضربه پنالتی نیز برای تیمش گرفت.

داور این بازی به ساموئل سارفو از سایپا و علی قربانی از سپاهان کارت زرد داد و محمد ایران‌پوریان از سپاهان نیز در دقیقه ۶۳ با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا بازی هفته آینده با پرسپولیس را از دست دهد.

سپاهان با این برد با ۵۵ امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رده سوم جدول مسابقات قرار گرفت.

در دیگر بازی انجام شده امروز تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در دومین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

‌جدول رده بندی لیگ برتر پس از برد سپاهان

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل امیر قلعه نویی سایپا سپاهان سرمربی علی دایی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود