Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:01:32 GMT

2 خودرو در سیلاب جاده اهواز - آبادان غرق شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۳۵۲

2 خودرو در سیلاب جاده اهواز - آبادان غرق شدند

آبادان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از غرق شدن 2 خودرو در سیلاب جاده اهواز - آبادان خبر داد.

به گزارش ایرنا غلامعباس بهرامی نیا، روز پنجشنبه گفت: با وجود اعلام مسدود بودن جاده اهواز - آبادان به دلیل آبگرفتگی، متاسفانه امروز 2 خودرو در این محور غرق شدند.
وی افزود: خوشبختانه سرنشینان این خودرو‌ها با تلاش یکی از نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نجات یافتند و این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: این در حالی است که طی روز‌های گذشته اعلام شده که این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان از جاده اهواز-خرمشهر تردد کنند.
گفتنی است؛ روز گذشته نیز چهار نفر جوان که از استان تهران برای امدادرسانی به سیل زدگان به خوزستان آمده بود، در سیلاب محور عبدالخان- بستان گرفتار شده و توسط نیرو‌های سپاه پاسداران بخش بستان از سیلاب نجات یافتند.
از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون، رهاسازی آب از سد‌های خوزستان و طغیان رودخانه ‌های استان، منجر به آبگرفتگی روستاها، شهر‌ها و بسیاری از راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی در این استان شده است.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 محور اهواز آبادان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور شاخص کیفی هوا در ساعت ۱۷، یکشنبه سوم اردیبهشت در شهرهای خرمشهر ۵۰۰، آبادان ۴۷۹ و کارون ۴۰۱ AQI که گویای وضع قهوه‌ای و بسیار خطرناک است.

این شاخص در حمیدیه ۲۲۶ AQI که بیانگر وضعیت بنفش و خطرناک است. 

شوشتر نیز با شاخص آلودگی ۱۸۳ در وضعیت قرمز نیز قرار دارد.وضعیت هوا در اهواز، بندرماهشهر، هندیجان و شادگان در وضعیت نارنجی و ناسالم قرار دارد.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

 

دیگر خبرها

  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه