Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:38:18 GMT

تابش: یک گوجه باعث شد به استقلال ببازیم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۳۵۳

تابش: یک گوجه باعث شد به استقلال ببازیم

مدیرعامل سپاهانی ها می گوید این تیم برای برتری در دیدار برابر پرسپولیس پاداشی معقول در نظر خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تابش، مدیرعامل سپاهان اصفهان پس از پیروزی این تیم برابر سایپا در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت. او درباره نتیجه به دست آمده در این بازی گفت: خوشبختانه امروز بازیکنان با بازی خوبی که ارائه دادند توانستند به برد شیرینی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شما اگر دیدارهای قبلی تیم ما را هم دیده باشید متوجه میشوید که ما در اغلب بازی ها موقعیت های گل فراوانی داریم که در برخی از دیدار ها مثل بازی امروز می توانیم از آنها استفاده کنیم.


او ادامه داد: امروز نتیجه خوبی حاصل شد. ما تیم خوب و یکدستی داریم بالاخره در فوتبال بعضی اوقات شانس و تصادف هم موثر است. بله من خوشحالم که برد خوبی به دست آوردیم و به کورس بازگشتیم و صددرصد به قهرمانی امیدوار هستم.


مدیرعامل سپاهانی ها درباره دیدار هفته آینده این تیم برابر پرسپولیس گفت: هفته آینده بازی مهمی برابر این تیم در خانه حریف داریم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما ما هم نشان دادیم مرد روزهای سخت هستیم. این بازی برای ما شش امتیازی است و به دنبال برتری در آن هستیم.


او درباره ادامه همکاری با امیر قلعه نویی گفت: من نمی دانم از کجا می گویند قلعه نویی می خواهد از تیم جدا شود. ایشان قرارداد دارند و اجازه دهید فصل تمام شود و سپس درباره آنها صحبت کنیم نه اینکه بخواهیم الان به تیم حاشیه وارد کنیم. ما فصل آینده را باآقای قلعه نویی قرارداد داریم و انشاالله می توانیم با وی ادامه دهیم.


تابش درباره پاداش به سپاهانی ها برای برتری برابر پرسپولیسی ها گفت: ما طبق آیین نامه پاداش و جریمه داریم ولی با توجه به مهم بودن این بازی ما قطعا برای برتری در آن پاداش در نظر خواهیم گرفت. ما جان پاداش کلان گذاشتن برای این دیدار را نداریم اما خب پاداش ویژه ای برای دیدار اخیر خواهیم گذاشت.


او درباره امیدواری سپاهان به رسیدن به قهرمانی گفت: ماکماکان امیدوار هستیم در بازی هفته گذشته هم یک گوجه باعث باخت ما شد. متاسفانه ناظر بازی هم که خودش در دپارتمان پست دارد اوضاع متشنج می کرد و برای یک گوجه تقاضای آتش نشانی و ... می کرد و در اوج فشار روی دروازه استقلال بازی ما شش دقیقه خوابید. بهرحال بازیکنان هم در دقایق پایانی جانب احتیاط را رعایت نکردند امیدوارم در بازی های گذشته از این گوجه ها نداشته باشیم.

فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران مسعود تابش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی