Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@08:28:59 GMT

هشدار کلوپ به 2 ستاره بارسا؛ دیدار ما دوستانه نیست!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۳۸۴

هشدار کلوپ به 2 ستاره بارسا؛ دیدار ما دوستانه نیست!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در مورد رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو مدعی اصلی لیگ قهرمانان باید در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر بروند و بسیاری پیروز این نبرد را فاتح لیگ امسال می دانند. اما این دیدار برابر فیلیپ کوتینیو و لوییس سوارز بسیار مهم است زیرا دو ستاره فعلی بارسا باید در مقابل تیم سابق خود به میدان بروند و کلوپ ضمن تمجید از آنها مدعی شد هر دو تیم برای مبارزه به میدان خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلوپ گفت: "صادقانه تنها چیزی که در حال حاضر من در مورد آن فکر می کنم بازی با کاردیف در روز یکشنبه است، اما من می توانم به این سوال پاسخ دهم زیرا از دو روز قبل مشخص شد که در صورت پیروزی مقابل پورتو، باید مقابل این دو بازیکن قرار بگیریم.

 

 

برای فیلیپ کوتینیو و لوییس سوارز رویارویی با تیم سابق شان بسیار ویژه است اما این دیدار برای ما نیز خاص است. آنها هر دو افسانه های لیورپول هستند و این یک دیدار فوق العاده است.

 

اما من فکر می کنم این یک بازی دوستانه نیست، بنابراین ما باید با آنها مبارزه کنیم و آنها نیز این کار را انجام خواهند داد. این که لیورپول نیمه نهایی اروپا در برابر بارسلونا بازی می کند و بسیار شگفت انگیز و خود یک پیام فوق العاده است و حالا ما سعی می کنیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد."

بارسلونا یورگن کلوپ (سرمربی) فیلیپ کوتینیو لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا یورگن کلوپ سرمربی فیلیپ کوتینیو لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست

سرمربی اهل کرواسی شخصا شایعات همکاری با لیورپول را رد کرد.

طرفداری | روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران لیورپول به نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و وولسفبورگ منتشر شده بود. 

پدرو سپولودا، خبرنگار معتبر پرتغالی که از نزدیک وضعیت انتقال روبن آموریم به لیورپول را دنبال می‌کند، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را گزینه پیشتاز برای ورود به آنفیلد معرفی کرده است. در حقیقت، مدیران لیورپول پس از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، به سرعت توسط ویژگی‌های فنی و مدیریتی آموریم قانع شدند، اگرچه مذاکره تنها از سوی واسطه‌ها اتفاق افتاده است. لیورپول و اسپورتینگ لیسبون در کورس قهرمانی لیگ‌هایشان قرار دارند و ترجیح می‌دهند در این لحظه روی ادامه فصل متمرکز باشند. در روزهای گذشته، شایعاتی در مورد علاقه قرمزها به نیکو کواچ منتشر شد. سرمربی که حدود یک ماه از هدایت وولفسبورگ برکنار شده است. کواچ شخصا این موضوع را رد کرده است:

شایعاتی که اخیرا پیرامون لیورپول شکل گرفته است، حقیقت ندارند. 

 نیکو کواچ 52 ساله طی 3 تجربه مربیگری اخیر خود در بایرن مونیخ، موناکو و وولفسبورگ ناکام مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!