Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:17:14 GMT

برخی کشورها مجبور به پذیرش قدرت منطقه ای ایران شده اند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۴۵۹

برخی کشورها مجبور به پذیرش قدرت منطقه ای ایران شده اند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مروی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از جوانان که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: یک جوان انقلابی باید ضمن شناخت نقاط ضعف دشمن و نقاط قوت خود، به اصل «ما می‌توانیم» اعتقاد راسخ داشته باشد اما مرعوب غرب نباشد و ما با چنین جوانانی در دوران دفاع مقدس با ایمان و پشتکار، جنگ را پیش بدیم و مقابل دشمن به پیروزی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری، جوان انقلابی حداقل باید تاریخ معاصر کشور به ویژه دوران مشروطیت را مطالعه کند تا توان تحلیل سیاسی داشته باشد زیرا دشمن امروز به دنبال تکرار همان سناریوی مشروطیت است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مانند موشکی، هسته‌ای و فناوری نانو پیشرفت‌های خوبی داشته است اما برخی در دنیا این موفقیت‌ها را نمی‌خواهند و به اجبار ایران را به‌عنوان قدرت بزرگ منطقه پذیرفته‌اند.

مروی اظهارکرد: ما باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی مشهد رسیدگی کنیم تا این شهر به الگو و نمونه‌ای در کشور تبدیل شود. همچنین باید با برنامه ریزی و سرمایه گذاری، مشهد را به یک دانشگاه تربیتی تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شعار من در آستان قدس کار فرهنگی است و همه این شبستان‌ها، رواق‌ها، صحن‌ها و فضاها برای آن است که مردم تربیت شوند. ساخت اماکن این چنینی هدف نیست بلکه باید از این ظرفیت برای انجام فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنیم.

کد خبر 4594806

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مروی آستان قدس رضوی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت حمله پهپادی و موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم"

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ. سوره توبه /آیه ١۴
با آنان بجنگید تا خداوند آنان را به دست‌های شما عذاب کند و خوارشان سازد و شما را بر آنان پیروز کند و دل‌های (پُردرد) مؤمنان را تشفّی و مَرهَم نهد.

وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

سلام و تبریک بر دلاور مردانی که آرامش دشمن زبون را به پایداری قدرت ایمان درحبل المتین صحنه انقلاب بر هم زدند و قدرت ابوطالب‌گونه را به ابوجهل زمان نشان دادند.

سلام و درود بر حافظان امنیت که وعده صادق را عملی ساختند و انسجام ملی ایرانیان و امید اجتماعی را رقم زدند.

آن حافظان امنیت که در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی و به منظور جلوگیری از گسترش دامنه بحران آفرینی این رژیم جعلی بارها خویشتنداری کردند، اما حمله به سفارت کشورمان در سوریه که عملا حمله به خاک ایران اسلامی قلمداد می‌شد و اگر پاسخ قاطعانه به این تجاوزکاری داده نمی‌شد، دشمن صهیونیستی معادلات خود را وحشیانه‌تر دنبال می‌کرد.

مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران هرمزگان ضمن حمایت از دلاور مردان ستاد کل نیروهای مسلح وزارت دفاع و فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می‌کند.

سپاهیانِ قدرتمندِ بصیرِ آگاه، قدرت لایزال الهی، بدرقه‌ وجودتان.

امیدوارم همانگونه که باعث روشنی دل امام زمان(عج) و فرزند صالح ایشان مقام معظم‌رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران هستید، لحظه‌هایتان روشن به نور محمدی و گرمای پرمهر ولایت‌ باشد.

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل پذیرش است
  • ژاپن: حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل‌پذیرش است
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • روایت نویسنده عراقی از صبر استراتژیک و پاسخ استراتژیک ایران
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟
  • واکنش آمریکا به مطلع بودن از عملیات سپاه | کدام کشورها اطلاع داشتند؟
  • تلاش سازمان جهانی بهداشت برای انتقال مجروحان غزه به سایر کشورها
  • جان کربی: حملات ایران به یک جنگ منطقه‌ای تبدیل نمی‌شود
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و روسیه درباره اوضاع منطقه / امیرعبداللهیان: مواضع آمریکا ناشی از رویکردی متناقض و دوگانه است