Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین گروه طلاب مدرسه علمیه امام کاظم (ع) طی مراسمی با حضور آیت الله مکارم شیرازی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مراسم بدرقه دومین گروه طلاب محصل مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه السلام به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: کمک به هموطنان سیل زده واجب است و همه باید دست در دست هم به یاری مردم سیل زده بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی طی سخنانی در درس اخلاق با اشاره به اجازه به مقلدین خود برای اختصاص سهم امام به سیل‌زدگان تصریح کرد: یقینا حل این مشکل نیازمند همکاری همه جانبه ملت ایران است.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: روحانیت همچون گذشته در کنار مردم تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا از آلام و سختی‌های ایجاد شده برای مردم سیل زده بکاهد.

وی با تاکید بر اینکه مردم خوزستان در طول دوران دفاع مقدس سخت‌ترین شرایط را در مقابل حملات حزب بعث تحمل کردند گفت: یقینا مردم مؤمن مقاوم انقلابی و خداجوی خوزستان همچون گذشته از این امتحان الهی نیز سرافراز و سربلند بیرون خواهند آمد.

نخستین گروه مبلغین شامل ۵۰ نفر از طلاب دوره‌های تخصصی از مؤسسه دارالاعلام بود که به مناطق سیل‌زده اعزام شده بودند. دومین گروه شامل ۴۰ نفر از طلاب مدرسه تخصصی فقه امام کاظم علیه‌السلام در قالب گروه‌های جهادی تبلیغی هستند که پا به پای آحاد مردم و نیرو‌های مسلح به خدمت‌رسانی به هموطنان سیل زده خواهند پرداخت.

این مرجع تقلید تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد برای کمک به مناطق سیل زده اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مراجع عظام تقلید سیل در مناطق شمالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس