Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:19:47 GMT

اولین رندر گوشی آنر ۲۰ پرو فاش شد +تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۵۷۹

اولین رندر گوشی آنر ۲۰ پرو فاش شد +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی آنر ۲۰ پرو از این که تا به این حد در معرض توجه کاربران دنیای فناوری قرار دارد، لذت می‌برد. جالب این جاست که این دستگاه هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است و این حجم از توجه پیش از رونمایی واقعا نکته خوبی برای شرکت سازنده آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون اکثر کاربران دنیای فناوری روی نسخه پرو این گوشی متمرکز شده‌اند. ما در گذشته یعنی اوایل ماه جاری خبرهایی درباره تلاش آنر برای تولید گوشی آنر ۲۰ پرو شنیده بودیم اما تا به امروز تصویری از آن مشاهده نکرده‌ بودیم. رندری که در ادامه مشاهده می‌کنید اولین تصویر منتشر شده از نسخه پرو گوشی آنر ۲۰ است:

رندر منتشر شده از این دستگاه به وضوح در حال به رخ کشیدن دوربین چهار گانه این گوشی است. در واقع باید گفت که استفاده از این طراحی منحصر به فرد در بسیاری در گوشی‌ها دیده نمی‌شود و این جزو معدود دفعاتی است که در رندر گوشی ما شاهد طراحی یک دوربین چهارگانه هستیم. در نتیجه باید منتظر تصاویر خروجی جذاب و خاصی از دوربین این گوشی باشیم‌.

هنوز اطلاعاتی درباره دوربین این دستگاه در دست نداریم اما براساس این رندر حدس می‌زنیم سنسور بالایی یک لنز تله‌فتو پریسکوپی باشد و انتظار می‌رود بقیه سنسورهای موجود لنزهای اولترا واید، استاندارد و حسگر تشخیص عمق باشند. البته شایعاتی مبنی بر استفاده شدن سنسور IMX600 سونی درون دوربین این گوشی وجود دارد. زمان عرضه این گوشی برای بیش از یک ماه بعد است در نتیجه به نظر می‌رسد ما اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی در آینده مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: پرچمداران جدید Honor به زودی معرفی خواهند شد 

انتهای پیام/

رندر گوشی جدید آنر فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، طی اظهاراتی تراشه‌ای که در گوشی میت ۶۰ پرو شرکت هواوی به کار رفته را کم‌ارزش خواند و تاکید کرد، ادعاهای این شرکت درباره پیشرفت در ساخت تراشه‌ قابل توجه نیستند؛ با این استدلال که نشان می‌دهد محدودیت‌های اعمال شده ایالات متحده برای ارسال تراشه به چین و تحریم این کشور کارساز بوده است.

وی در اظهارات خود گفته است: کنترل‌های صادراتی کارساز بوده‌اند، زیرا تراشه هواوی چندان خوب نیست و سال‌ها از آنچه در ایالات‌متحده داریم، عقب‌تر است. ما پیچیده‌ترین نیمه‌رساناها را در جهان داریم.

هوآوی که از سال ۲۰۱۹ در لیست تحریم‌های تجاری قرار دارد، در آگوست سال گذشته میلادی با عرضه یک گوشی جدید مجهز به یک تراشه پیچیده، صنعت و دولت ایالات متحده را شگفت زده کرد. هواوی میت ۶۰پرو علیرغم تلاش‌های مداوم واشنگتن برای فلج کردن ظرفیت تولید نیمه‌ رساناهای پیشرفته، به عنوان نمادی از تجدید حیات فناوری چین در نظر گرفته شد.

واشنگتن چندین سال است که  تحریم‌های جدی علیه پکن اعمال کرده و بازار ابزار فناوری آن را به دلیل تامین نکردن تراشه‌های نیمه‌رسانای پیشرفته و عدم وجود ابزارهای مورد نیاز برای ساخت آنها مختل کرده است؛ همه این تحریم‌ها به دلیل نگرانی‌هایی که به دنبال احتمال تقویت قابلیت‌های نظامی چین قوت گرفته بود، اعمال شده است.

هوآوی، نمادی از آن جنگ فناوری است که توانست در بحبوحه تحریم تراشه، این قطعه را در مقیاس پیچیده‌ترین نوع آن بسازد و توسعه دهد و علاوه‌بر آن به دیگر بازارهای تجاری جهان صادر کند.

گوشی جدید هوآوی باعث شده دولت بایدن  جزئیات تراشه‌ای که از آن به عنوان پیشرفته ترین نیمه‌رسانایی که چین تاکنون تولید کرده یاد می‌شود را مورد بررسی قرار دهد، اگرچه اطلاعات به دست آمده از آن جزئی و اندک بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • دوربینی که تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!