Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر نبود اشتغال مشکل جوانان جامعه است که باید سازمان های مردم نهاد (سمن) به سمت کارآفرینی و اشتغال بروند.

به گزارش ایرنا امیرحسین آل اسحاق عصر پنجشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از جوانان و مدیران سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی افزود: سمن ها و جوانان فعال در استان ها تسهیلات اشتغالزایی دریافت می کنند و طرح‌ها و ایده های جوانان در ادارات کل ورزش و جوانان هر استان بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تیم مدیریتی ورزش و جوانان در خراسان جنوبی بسیار فعال و قوی عمل می کند گفت: به دلیل عملکرد خوب می توان این استان را به عنوان مرکز برنامه های شرق کشور در حوزه جوانان و سمن های معرفی کرد.
این مسئول در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ساختمان خانه جوان با طراحی بی نظیر در شهر بیرجند در حال احداث است و به زوی عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
وی گفت: خراسان جنوبی جزو استان های پیش رو در کشور از نظر حجم تعداد پروژه های عمرانی در حال ساخت است و طرح های عمرانی خوبی در این استان در دست اجرا است.
مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: ایده های خوبی در زمینه اشتغال در سمن های این استان طراحی و اجرا می شود، در برخی استان ها فقط سمن ها ایده برای کارآفرینی و اشتغال ارائه می دهند اما در این استان سمن ها در این زمینه گام های خوبی برداشته اند.
وی گفت: به طور مثال اینکه یک سمن در شهرستان مرزی زیرکوه به دنبال فروش محصولات تولیدی خود به کشورهای خارجی است و ده ها شغل را ایجاد کرده که جای تقدیر دارد.
آل اسحاق با اشاره به اینکه تا پایان فصل جاری خانه جوان در اکثر شهرستان های خراسان جنوبی راه اندازی می شود افزود: در زمینه راه اندازی خانه های جوان در خراسان جنوبی تیم مدیریت ورزش و جوانان استان بسیار قوی عمل می کند.
وی گفت: افزایش زمینه برای شادی و نشاط مردم در سراسر کشور احساس می شود و سازمان های مردم نهاد در برگزاری جشن های اعیاد به صورت مردمی و همایش های پیاده روی خانوادگی نقش مهمی در افزایش شادی و نشاط در جامعه دارند.
مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مراکز شتاب دهی طرح و خلاقیت با همکاری جهاد دانشگاهی در برخی استان های کشور با هدف تقویت و مشارکت در مسیر رشد ایده های خلاق فعال می شود.
وی افزود: متاسفانه ظهور و بروز و تبلیغات فعالیت سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی در سطح کشور خیلی پایین است که باید بیش از گذشته توانمندی ها و اقدامات سمن های بی نظیر این استان اطلاع رسانی شود.
همچنین آیین اختتامیه کنفرانس ملی منطقه ای جوان خلاق - ایران پیشرو امروز (پنجشنبه) با حضور مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جوانان كارآفريني سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی

فاطمه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی تا روز پنجشنبه با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به تدریج از فردا شب و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تقویت و گسترش ناپایداری‌ها گاهی وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع روان آب در استان قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی افزود: به لحاظ دمایی تا فردا صبح روند افزایشی دما در استان ادامه داشته و هوا گرم‌تر می‌شود.


زارعی با بیان اینکه با توجه به شرایط ناپایداری جوی هشدار سطح زرد هواشناسی در استان صادر شده است، یادآور شد: بر این اساس پرهیز از سفرهای غیر ضرور، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مراقبت از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت عدم صعود به ارتفاعات، خودداری از اسکان، جابجایی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با حداقل دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با حداکثر دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نوسانات دمایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی بیرجند ۲۰ درجه سلسیوس بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش را نشان می‌دهد.

کد خبر 6084975

دیگر خبرها

  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال