Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم روز ملی ارتش ایران، با حضور مقام‌های عالی رتبه نظامی چین و ایران از جمله 'محمد کشاورز زاده' سفیر ایران در چین و سرلشکر 'خوانگ تائویی' معاون بخش بسیج دفاع ملی چین در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.


در این مراسم که با حضور شخصیت‌های نظامی چین، وابستگان نظامی سفارتخانه‌های خارجی مقیم این کشور و جمعی از کارکنان و دیپلمات‌های ایرانی برگزار شد، شرکت کنندگان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به 'محمد کشاورز زاده' سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین ایران و ناخدا 'صمدیان' وابسته نظامی ایران در پکن تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'محمد کشاورز زاده' سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش، گفت که ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسدار انقلاب و تمامیت ارضی ایران است.

وی با اشاره به برگزاری این آیین باشکوه گفت: مقامات نظامی چین و وابسته‌های نظامی کشور‌های دیگر در این مراسم حضور داشتند.
او گفت: در حاشیه این مراسم در دیدار با مقامات نظامی چین در خصوص روابط نظامی دو کشور در بخش‌های مختلف رایزنی داشتیم.

وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در چین هم در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک این روز به تمامی ارتشیان ایران اسلامی گفت: این مراسم فرصتی بود تا بتوانیم بخشی از رشادت ها، دستاورد‌ها و توانمندی‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را در حوزه بین الملل به نمایش بگذاریم.


ناخدا صمدیان افزود: با توجه به بزرگی و گستردگی کشور چین، نمایندگان دستکم ۵۰ کشور خارجی در این مراسم شرکت داشتند.
وی افزود: همچنین در این مراسم مذاکرات خوبی با طرف چینی داشتیم و توانستیم بخشی از رسالت خودمان را در دیپلماسی دفاعی ادا کنیم.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی دستاور‌ها و ظرفیت‌های صنایع دستی ایران به نمایش درآمد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران هراسی کشورهای حاشیه خلیج فارس رزمایش نظامی اخبار سیاسی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد