Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر دو تن از نیروهای خدوم بنیاد مسکن اردبیل که بر اثر سانحه رانندگی در لرستان جان باختند، امروز پنجشنبه در مسجد بعثت خرم آباد و با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استاندار لرستان، حجت الاسلام رضایی قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان و جمعی از مردم قدرشناس لرستان در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این دو نیروی خدوم بنیاد مسکن امروز به استان اردبیل منتقل شد.

بر اساس این گزارش، در سانحه رانندگی «رضا حبوبی» معاون ماشین آلات بنیاد مسکن اردبیل به همراه «مهدی صادق زاده» راننده وی جان خود را از دست دادند. مجروحان این تصادف به نام‌های «لطیف عبدالله زاده» معاون بازسازی بنیاد مسکن اردبیل و «شهریار اصغرزاده» که حال جسمی آنها وخیم بوده در بیمارستان بستری هستند.

کد خبر 4594820

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سانحه تصادف اردبیل بنیاد مسکن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم شهیدپرور شهرهای کرمان، اختیار آباد و دیگر نقاط استان برگزار شد.

این نوجوان ۱۳ ساله در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری بودن در بیمارستان پیامبر اعظم کرمان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6085189

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌یونس
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل