Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@16:09:00 GMT

اذعان اهل سینما به مطلوب بودن نظارت بر فیلمسازی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۶۹۴

اذعان اهل سینما به مطلوب بودن نظارت بر فیلمسازی

اغلب کارشناسان و دست اندرکاران سینما عقیده دارند نظارت صحیح بر فیلمسازی، لازمه ساماندهی و ارتقای این صنعت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سعید خانی، تهیه کننده سینما تفکیک سنی و تعیین محدودیت سنی برای انواع فیلم های سینمایی را نمونه ای از نظارت صحیح بر فیلمسازی دانست و گفت: این اقدام در همه کشورها صورت می گیرد و هم اکنون در کشورما هم فیلمی در اکران است که من فرزندم را برای تماشای آن نمی برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه کننده سینما افزود: با وجود این، برخی از محدودیت های اعمال شده بر فیلم ها املا سلیقه ای است و به عنوان مثال، یک مدیر جلو پخش فیلمی را می گیرد اما با تغییر مدیر، شخص جدید مجوز اکران فیلم را صادر می کند.سعید الهی، کارشناس فرهنگ و رسانه نیز با انتقاد از رواج برخی پدیده ها در سینمای ایران، تصریح کرد: شرایط به گونه ای است که آشکارا مشخص است که گیشه و فروش فیلم به هرموضوع دیگری ترجیح داده می شود. 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام پور ضرب اظهار کرد: ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خلال اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع از ۴۴۴ مورد بازدید از واحدهای صنفی عرضه فراورده‌های خام دامی و رستوران‌ها و … که ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و همچنین ۳ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

پور ضرب ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های مرتبط در بازدیدهای مشترک، به نقش بی بدیل دامپزشکی در عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره و بیان داشت: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی به عنوان پایه اصلی در تأمین سلامت پروتئین خانوار بسیار با اهمیت است که با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی محقق می‌شود.

کد خبر 6086309

دیگر خبرها

  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پلیس: «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود/ در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیستیم
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست