Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:39:37 GMT

ارایه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به سیل زدگان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۷۶۴

ارایه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی به سیل زدگان ضروری است

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در راستای اجرای منویات رییس جمهور به مدیران کل دو استان ( لرستان و خوزستان) دستور داد، به سیل زدگان ساکن در اماکن این وزارت خانه خدمات ورزشی، فرهنگی و رفاهی ارایه دهند.

به گزارش پنج شنبه شب ایرنا از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به دنبال دستور دکتر روحانی به وزارتخانه های علوم، 'آموزش و پرورش' و 'ورزش و جوانان' مبنی بر ارایه خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی به سیل زدگان ساکن در اماکن ورزشی وسایر کمپهای اسکان موقت، « مسعود سلطانی فر » امروز( پنجشنبه) به مدیران کل استان های لرستان و خوزستان دستور داد از تمام امکانات خود برای اجرای منویات ریاست جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرده است که ارائه خدمات بیشتر بخصوص در بخش آمورشی و رفاهی ورزشی و جبران مشکلات تحصیلی ناشی از سیل اخیر برای فرزندان آنها ضروری است و با استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد، خدمات مشاوره ای در بخش اجتماعی و فرهنگی به سیل زدگان ارایه کنند.
به گزارش ایرنا، به دستور وزیر ورزش و جوانان از نخستین روز جاری شدن سیل در برخی از استان‌های کشور با اختصاص یک هزار سالن ورزشی به ستاد های مدیریت بحران و همیاری سازمان های مردم نهاد جوانان و هیات های ورزشی، همکاری گسترده ای با مسوولان وزارت کشور و جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران داشته است.
شبک**1108**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ارايه خدمات ورزشي سيل زدگان سلطاني فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح از ارائه خدمات مشاوره حضوری به ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: این خدمات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی و خانوادگی در جهت ارتقای سطح سلامت روان آحاد جامعه از طریق یک مرکز دولتی و ۳۱ مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، ۵۱ هزار و ۱۲۰ مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ به منظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره‌ای ارائه شده است، عنوان کرد: بیشترین فراوانی مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است، افزود: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها، گاهاً ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب، به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.

شایان ذکر است سامانه صدای مشاور بهزیستی با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح الی ۲۴ به صورت رایگان مشاوره کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد.

کد خبر 6084133

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود