Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به احتمال آبگرفتگی جاده دارخوین به شادگان  گفت: سیلاب، کنارگذر این محور را در برگرفته و با توجه به اینکه حجم زیادی از آب به سمت شادگان و در نهایت تالاب در حرکت است، ممکن است در این نقطه نیز دچار مشکل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راهداران سیل بند‌هایی را در کنار جاده شادگان - دارخوین احداث کرده اند اظهار داشت: در صورت مسدود شدن این جاده مسیر‌های جایگزین جاده آبادان به سه راهی خور دورق به سمت شادگان و از سمت اهواز نیز مسیر بندر امام خمینی (ره) - سه راهی خور دورق و شادگان خواهد بود.

بهرامی نیا در ادامه به مسدود بودن محور اهواز به آبادان و مسیر برگشت اشاره و تصریح کرد: سطح آب در این محور به گونه‌ای است که امکان تردد راحت و ایمن وجود ندارد.

این مقام مسئول بیان داشت: از رانندگان درخواست می‌شود حتما نسبت به هشدار مسدود بودن این مسیر توجه کرده و مسیر جایگزین اهواز به خرمشهر که از لحاظ ایمنی سطح پایدار تری دارد را برای تردد انتخاب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به بالا آمدن سطح آب در جاده خرمشهر به اهواز از سمت منطقه جفیر، افزود: سیلاب تا کنار جاده نفوذ کرده، اما در حال حاضر پیشروی در حدی نیست که مسیر دچار آبگرفتگی شود.

غلامعباس بهرامی نیا با بیان اینکه مسیر‌ها در طول شبانه روز در حال رصد و نظارت هستند، اظهار کرد: در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل آمادگی کامل داریم و با فروکش کردن آب در اولین فرصت نسبت به ترمیم مقاطع و بازگشایی محور‌ها اقدام می‌شود.

وی به بازگشایی محور‌های روستایی اشاره و بیان کرد: مسیر ۳۰ روستا در ۱۴ محور استان تاکنون بازگشایی شده اند و به مرور در جا‌هایی که سطح آب پایین می‌آید نیرو‌های راهداری وارد عمل می‌شوند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسیر را به زیر بار ترافیک ببرند.

انتهای پیام/گ

آبگرفتگی محور عبدالخان-بستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ

 

سرهنگ پیمان کرمی گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

وی عنوان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • هشدار زرد هواشناسی برای استان قزوین/احتمال آبگرفتگی معابر