Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@01:07:55 GMT

کشف 200 کیلوگرم گوشت فاسد با سواری ام‌وی‌ام

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۸۱۲

پول‌نیوز - فرمانده پاسگاه انتظامی تلمادره ساری از دستگیری دو متخلف که قصد داشتند ۲۰۰ کیلو گوشت فاسد را از ساری به دامغان برای استفاده در رستوران منتقل کنند، خبر داد.
جبار احمدیان با اعلام اینکه متخلفان گوشت‌های فاسد را از شهرک صنعتی ساری به مقصد یکی از رستوران‌های شهر دامغان حمل می‌کردند، افزود: گوشت‌های فاسد با سواری ام وی ام حمل می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پاسگاه تلمادره ساری خاطرنشان کرد: متخلفان، صاحب رستورانی در دامغان بودند که بنا داشتند گوشت‌های فاسد را مورد استفاده قرار دهند.
احمدیان خاطرنشان کرد: متخلفان در بازجویی اولیه محل رستوران و محل تحویل گوشت را اطلاع دادند و گوشت فاسد به همراه دو متخلف این پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
وی از دستگیری سارق سابقه‌دار در منطقه تلمادره ساری طی روز‌های گذشته خبر داد و گفت: این سارق سابقه چهار فقره سرقت را داشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوشت فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بابایی ظهر یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به پایان طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی فرآورده‌های خام دامی اظهار کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی از تاریخ ۱۹ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۲ فروردین ماه سال جاری در این استان اجرا و در جریان این طرح، ۶ هزار و ۹۰۶ مورد بازدید از مراکز تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان گیلان انجام شد.

وی با بیان اینکه طی این بازدیدها تا کنون ۷ هزار و ۷۱۲ کیلو گرم فرآورده از چرخه مصرف غذایی انسانی خارج شده است، افزود: در این مدت ۱۴ واحد متخلف پلمب و ۴۶۳ مورد غیر بهداشتی در جریان بازرسی از واحدهای تحت نظارت این اداره کل مشاهده شده است.

بابایی به بازرسی و تأمین گوشت سالم از کشتارگاه‌ها پرداخت و گفت: ۲۰ هزار و ۷۲ رأس دام سبک طی انجام این طرح در کشتارگاه‌های استان کشتار و بیش از ۴۲۴ تن گوشت از کشتار این دام‌ها استحصال شده‌است.

وی افزود: ۹ هزار و ۲۶۰ رأس دام سنگین نیز در این مدت در کشتارگاه‌های دام استان کشتار و بیش از ۲۰۰۰ تن گوشت از کشتار این دام‌ها استحصال شده است.

بابایی اضافه کرد: از ابتدای اجرا تا پایان این طرح مقدار ۱۸ هزار و ۸۱۰ تن گوشت مرغ تولید شده و این میزان گوشت سفید از کشتار ۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۹۳۸ قطعه طیور در کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان استحصال شده است.

وی ادامه داد: ۴۴ گروه متشکل از ۴۲ نفر از بازرسان بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار در این مدت وظیفه بازرسی بهداشتی از ۴۳۲۵ مرکز تولید، توزیع، حمل و عرضه فرآورده‌های خام دامی را برعهده داشتند.

مدیرکل دامپزشکی استان گیلان در پایان به شهروندان محترم توصیه کرد: ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز از مراکز معتبر، در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به برچسب مشخصات و مهر دامپزشکی دقت کرده و هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنید.

کد خبر 6084261

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سهمیه‌های المپیکی ایران به 30 رسید
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد