Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:31:34 GMT

تصادف مداحان معروف کشور در بازگشت از مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۲۸۵۱

تصادف مداحان معروف کشور در بازگشت از مناطق سیل زده

حسینعلی رفایی با اشاره به سانحه تصادف برای مداحان کشوری در جاده‌های استان لرستان اظهار داشت: طی حادثه تصادفی که ظهر امروز در جاده پلدختر به خرم آباد در منطقه قلعه نصیر رخ داد خودروی مداح معروف کشور حاج حسین سازور دچار سانحه شد.

وی با اشاره به جزئیات این جادثه تصادف افزود: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی تویوتا‌ها لوکس با چهار نفر سرنشین واژگون شد که مجروحین حادثه به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان با اشاره به وضعیت عمومی مجروحین عنوان کرد:خوشبختانه حال عمومی سه نفر از مجروحین رضایت بخش است و حسین سازور نیز در بخش‌ای سی یو بیمارستان شهدای عشایر خرم اباد تحت مراقبت است، ولی سطح هوشیار وی خوب است.

ذاکرین اهل بیت حاج حسین سازور، حاج حامد خمسه و کربلایی محسن فرخی و همراهانشان در راه بازگشت از سفر جهادی مناطق سیل زده خوزستان و لرستان و بعد از بازگشت از مناطق سیل زده شهرستان پلدختر، عصر امروز در جاده این شهرستان به سمت خرم آباد دچار سانحه تصادف شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف مناطق سیل زده امدادرسانی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به دنبال حادثه تروریستی اخیر راسک که تعدادی از پاسداران همیشه پیروز تیپ الغدیر به دست گروه تروریستی جیش الظلم شهید و یا مجروح شدند با خانواده‌ها و مجروحین این حادثه تروریستی دیدار و از آنها دلجویی کرد.


میرمحمدی گفت: این دیدار به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی هم در منازل این عزیزان و هم دربیمارستان بود که ماموریت پیدا کردم تا سلام ایشان را به این عزیزان ابلاغ کنم.


نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مشترک این عزیزان روحیه بالای آنها بود گفت: خانواده‌های معظم شهدای راسک و مجروحین محکم و استوار اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


میرمحمدی افزود: آرزوی مشترک این عزیزان دیدار با مقام معظم رهبری بود که قرار شد سلامشان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کنیم و از طریق مجلس پیگیری کنیم تا این اتفاق بیافتد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه دوم این بود که بخش اعظم خدمات درمان این عزیزان در استان انجام گرفته است که درخواست داشتند ادامه خدمات درمانی شان را در تهران دریافت کنند که ازطریق وزیر بهداشت ودرمان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد