Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - «ابراهيم کالن» سخنگوي رياست جمهوري ترکيه روز پنجشنبه در کنفرانس خبري اخبار منتشر شده درخصوص ميانجيگري ايران ميان آنکارا و دمشق را رد کرد.

به گزارش خبرگزاري آناتولي ترکيه، سخنگوي رياست جمهوري ترکيه افزود: ديدار محمدجواد ظريف وزير خارجه ايران از آنکار براي انجام ميانجيگري ميان ترکيه و نظام سوريه نبوده و چنين تلاش هايي نيز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کالن در ادامه هرگونه ارتباط ميان دولت کشورش با مقام هاي سوري را رد کرد.
پيش از اين نيز «سيد عباس موسوي» سخنگوي وزارت امور خارجه ايران خبر برخي رسانه ها درباره محتواي ملاقات وزير امور خارجه ايران و رييس جمهوري ترکيه را رد کرد و گفت: محمد جواد ظريف حامل هيچ پيامي از بشار اسد براي رجب طيب اردوغان رييس جمهوري ترکيه نبوده است.
ترکيه از سال 2011 و پس از آغاز بحران داخلي در سوريه روابط خود را با دمشق قطع کرده است.
شبک**9365**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا منتقل کردیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه ترکیه بر تلاش برای حل بحران کنونی در خاورمیانه تاکید کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: قبل از حمله ایران به اسرائیل با طرف های ایرانی و آمریکایی ارتباط برقرار کرده و خواستار خویشتن داری دو طرف شده است.

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است که آنکارا پیام‌هایی را بین طرف‌های ایرانی و آمریکایی منتقل کرده و تلاش کرده تا پاسخ‌ها رد و بدل شده متناسب باشد.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 6078171

دیگر خبرها

  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • تاکید دمشق بر حق مشروع تهران برای پاسخ به اقدام شرورانه تل‌آویو
  • ترکیه: میان ایران و آمریکا تبادل پیام انجام دادیم
  • آنکارا: برای متناسب بودن واکنش‌ها با تهران و واشنگتن در ارتباط بودیم
  • ترکیه: پیام‌هایی میان ایران و آمریکا منتقل کردیم
  • بیانیه رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق
  • صبر استراتژیک تهران به سر آمده است/ اگر ایران اقدامی نمی‌کرد...
  • صبر استراتژیک تهران به سر آمده است | اگر ایران اقدامی نمی‌کرد...
  • آصفی: اگر ایران از حق خود می‌گذشت، دیگر کسی نمی‌توانست اسرائیل را مهار کند