Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام احمد ملایی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، یوم الله ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس ضمن تبریک اعیاد سراسر نور شعبانیه و محکومیت اقدام مذبوحانه دولت مستکبر آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن حافظان انقلاب اسلامی، از تلاش و کوشش بی نظیر اعضای ستاد در برنامه ریزی و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خرداد ماه بزرگی بوده که در آن حوادث و رخدادهای عظیمی به وقوع پیوسته است، بیان کرد: ۱۵ خرداد ۴۲ که مبدا و اساس انقلاب اسلامی ایران بود به عنوان روز مهم و اثرگذاری در انقلاب ماندگار گردید و رحلت جان سوز حضرت امام خمینی (ره) نیز در این ماه قلوب تمام مسلمین جهان را از غم و اندوه آکنده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: ابتکار و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس موجب تحکیم وحدت مسلمان در اقصی نقاط جهان گردید که انشاءلله در آینده نزدیک با نابودی صهیونیزم قبله اول مسلمین از چنگال مستکبرین عالم آزاد خواهد شد.

ملایی ادامه داد: باید در این برهه زمان حساس کنونی ضمن برگزاری باشکوه مناسبت‌های مذکور سعی و تلاش شود آرمان‌ها و خط و مشی فکری امام راحل عظیم الشان به مردم علی الخصوص نسل جوان و نوجوان تبیینو به بیان دستاوردهای انقلاب وبیان جنایات جنایتکاران جهانی بویژه رژیم غاصب صهیونیستی پرداخته شود.

وی گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در دهم خرداد به صورت سراسری برگزار خواهد شد و مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با توجه به تقارن با عید سعید فطر در ۱۳ خرداد در سراسر استان با حضور مردم گرامی داشته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان افزود: به دلیل اهمیت ویژه مناسبت‌های مذکور، کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته فضای مجازی با مسئولیت حوزه هنری، کمیته تبیین و اعزام مبلغ با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته اطلاع رسانی با مسئولیت صدا و سیما، کمیته مساجد با مسئولیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، کمیته مردمی با مسئولیت مرکز رسیدگی به امور مساجد و کمیته برگزاری مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

کد خبر 4594740

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی سالروز ارتحال امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان «صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی و فکوری» گردید و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: خدای بزرگ را شاکرم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

در پیام وی آمده است: برادران ارتشی عزیز تاکنون در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه، بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند، از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک آنان را مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"