Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@15:10:47 GMT

نامه تهدیدآمیز برانکو صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۳۹۱

نامه تهدیدآمیز برانکو صحت دارد؟

باشگاه پرسپولیس وجود هرگونه نامه تهدیدآمیزی از سوی سرمربی این تیم مبنی بر دریافت مطالباتش را ساخته ذهن برخی افراد دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،‌ باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است طلب برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند تا هر روز صحبت‌های زیادی درباره بدهی این باشگاه به سرمربی کنونی سرخپوشان مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ بخشی از قرارداد فصل گذشته خود را به همراه مبلغ مربوط به قرارداد فصل جاری‌اش دریافت نکرده است تا حدود ۸۰۰ هزار یورو از باشگاه طلب داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس قرار بود بدهی خود به برانکو را قبل از نوروز ۹۸ پرداخت کند اما مشکلات مالی و همچنین نحوه پرداخت ارز به حساب برانکو بابت تحریم‌های بانکی مانع از این اتفاق شد.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد داشت طلب برانکو را از منبع درآمدهای این باشگاه، بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت کند اما مشکلات اداری مربوط به این موضوع هم مانع از انتقال پول شده است.

وکیل برانکو ایوانکوویچ تنها یک‌بار به باشگاه پرسپولیس نامه زده است که طی آن خواهان تعیین تکلیف درباره میزان مطالباتش از باشگاه شده بود.

از این رو عرب با اختیاراتی که از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است در تلاش است تا این مبلغ را در کمترین بازه زمانی پرداخت کند تا شایعات اخیر مربوط به نارضایتی برانکو از همکاری با باشگاه را پایان دهد.

مدیرعامل سرخپوشان در حالی تلاش می‌کند پول برانکو را پرداخت کند که صحبت از نامه سوم وکیل سرمربی پرسپولیس به وی بیان شده است. نامه‌ای که هیچکس از درون باشگاه از آن مطلع نیست تا مسئولان پرسپولیس بابت چنین شایعاتی حسابی گله مند شوند.

سرمربی پرسپولیس که معمولاً دوست نداردن مشکلات مالی‌اش با باشگاه را رسانه‌ای کند درباره این موضوع به خبرنگاران گفته است: مشکلات مالی وجود دارد اما به قرارداد خودم با باشگاه پایبند هستم و این مسائل برطرف می‌شود.

ایرج عرب نیز درباره ارسال نامه سوم توسط وکیل برانکو گفت: چنین بحثی نیست. ما تمام تلاش خود را برای این موضوع می‌کنیم تا بدهی آقای برانکو به‌طور کامل پرداخت شود. چنین بحث‌هایی هم درباره اینکه چند نامه ارسال شده و ما باید پاسخ بدهیم نیست. قدردان زحمات کادر فنی تیم هستیم و تلاش می‌کنیم مشکل مالی به وجود آمده را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین "اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

به نقل از ایسنا ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای(ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.

مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگردها در روزهای اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم."

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898157

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!