Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی، درباره وضعیت حال حاضر کشتی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: درحال حاضر روزهای پایانی اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است. نزدیک‌ترین مسابقاتی که در پیش داریم، مسابقات قهرمانی آسیاست که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در تاریخ 31 فروردین تیم کشتی آزاد ما برای حضور در این مسابقات به چین اعزام خواهد شد و سپس به فاصله چند روز بعد تیم کشتی فرنگی ما در این رقابت مهم حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی تمیم اضافه کرد: تیم‌های جوانان و نوجوانان ما در این مدت اخیر در تمام برنامه‌های تدارکاتی که پیش بینی شده بود با تمام مشکلات مالی که وجود داشت حضور پیدا کرد. خوشبختانه همه تیم‌های اعزام شده نیز بهترین عملکرد را داشتند.

وی افزود: پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا در دو بخش آزاد و فرنگی تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد که ترکیب اصلی تیم‌های ملی ما نیز مشخص شود. مهترین مسابقاتی که تیم‌های ملی پس از مسابقات قهرمانی آسیا در آن حضور پیدا می کنند، رقابت‌های جهانی قزاقستان است که شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد که از نظر کسب سهمیه برای ما بسیار حائز اهمیت است. امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

سرپرست فدراسیون کشتی تصریح کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در فدراسیون و تیم‌های ملی ما وجود ندارد. کادر فنی و کشتی گیران ما به خوبی این شرایط را درک می‌کنند که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. به هر حال کشور ما در حال حاضر با تحریم‌هایی روبرو است که باید همه ما به یک اندازه این سختی را تحمل کنیم و درک درستی داشته باشیم تا بتوانیم مسیر موفقیت‌مان را هموار کنیم.

وی درخصوص انتقادات اخیر به اعضای تیم‌ ملی گفت: اعتقاد بنده از روز اول همین بود که وقتی سرمربی کادر فنی خود را معرفی می‌کند پس تصمیم گیری نهایی و انتخاب افراد نیز با خود کادر فنی است. در این صورت اگر تیمی در مسابقات حاضر شود و نتیجه نگیرد باید خودشان پاسخگو باشند. در حال حاضر هر دو سرمربی ما فرایندی را تعریف کردند که بسیار مشخص و گویاست، درمورد حضور برخی افراد در تیم ملی نیز انتقاداتی که مطرح شد از سوی کادر فنی پاسخ داده شد و از نظر من نیز پاسخ ها قانع کننده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین فدراسیون کشتی قزاقستان مشکلات مالی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل