Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:38:27 GMT

سفر رییس قوه قضاییه به لرستان لغو شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۶۹۲

سفر رییس قوه قضاییه به لرستان لغو شد

خرم آباد - ایرنا - معاون فرهنگی دادگستری لرستان گفت: سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی ، رییس قوه قضاییه به مناطق سیلزده استان لغو شد.

حجت الاسلام علی سبزواری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی به دلیل شرایط جوی نامناسب به زمانی دیگر موکول شد.
وی افزود: قرار بر این بود این سفر به منظور بازدید از مناطق سیلزده لرستان و همچنین شرکت در شورای قضایی استان امروز صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش باران از روز پنجشنبه در این استان آغاز شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.
بر اثر جاری شدن سیل در 12 فروردین ماه براساس برآورد اولیه بیش از 37 هزار میلیارد ریال خسارت به استان وارد شده و 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن امیری گفت: با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش بیماری‌های مشترک میان دام‌های اهلی و حیات وحش به ویژه بیماری تب برفکی و طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبشخور‌های مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان لایروبی، شست و شو و ضدعفونی شد.

وی اظهارداشت: سالانه بیش از دو میلیون دام سبک داخل و خارج مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان از طرف دامپزشکی علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک واکسیناسیون و مایه کوبی می‌شوند.

 رئیس اداره حفاظت و مدیریت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به لزوم پیشگیری از عوامل تهدید کننده جمعیت حیات وحش گفت: در حفاظت از زیستگاه‌ها و گونه‌های مختلف جانوری باید هوشمندانه و تخصصی عمل کنیم.

لرستان بیش از ۳۰ درصد تنوع زیستی کشور را در خود جای داده است.

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود / قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان