Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:58:18 GMT

49 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در محلات پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۷۴۱

49 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در محلات پرداخت شد

خمین - ایرنا - رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: 49 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پارسال در این شهرستان پرداخت شد.

«علی حسن زاده» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسهیلات پرداخت شده در قالب 40 طرح در زمینه های صنعت، صنایع دستی، کشاورزی و دامداری بوده است.
وی بیان کرد: با پرداخت این تسهیلات 80 فرصت شغلی جدید در محلات ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت : 52 طرح اشتغال روستایی با تسیبلات 120 میلیارد ریال پارسال به بانک های عامل معرفی شده است.
حسن زاده ادامه داد: منابع مالی تسهیلات مصوب محلات در بخش اشتغال روستایی، 26 میلیارد ریال بوده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات گفت: از 20 طرح اشتغال فراگیر معرفی شده به بانک 2 طرح با پرداخت 6 میلیارد ریال اجرا شده که زمینه اشتغال هفت نفر را فراهم کرد.
حسن زاده اظهار داشت: بیشترین تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط پست بانک، صندوق کارآفرینی، توسعه تعاون و بانک کشاورز پرداخت شده است.
وی بیان کرد: تاکنون 100 طرح در بخش اشتغال روستایی در این شهرستان بررسی و در سامانه کارا به ثبت رسیده و در مجموع برای این طرح ها بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی محلات افزود: منابع مالی تخصیصی محلات در بخش اشتغال فراگیر، 116 میلیارد ریال است که 2 برابر مبلغ تخصیصی طرح به بانک معرفی شده است.
حسن زاده افزود: محلات در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بعد از آشتیان و کمیجان در جایگاه سوم استان قرار دارد.
محلات با 55 هزار نفر جمعیت با نرخ بیکاری هشت و یک دهم درصد، رتبه ششم استان مرکزی را به خود اختصاص داده اما از نظر تعداد دانش آموخته جویای کار در جایگاه سوم است.
7277/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تعاون تسهيلات اشتغال محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد