Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@10:36:55 GMT

ترامپ: کاری با من شد که نباید می شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۷۷۲

رئیس جمهور آمریکا در جمع شماری از نیروهای زخمی شده آمریکایی در درگیری های مختلف,​ بار دیگر با طرح ادعای بی گناهی خود در ماجرای ارتباط با روسیه و ادعای تبرئه شدن در تحقیقات صورت گرفته گفت من از همان ابتدا نیز گفته ام که این کارها نباید از همان ابتدا انجام می گرفت و آنچه در خصوص من صورت گرفت نباید بر سر هیچ رئیس جمهور دیگری بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيم، دونالد ترامپ گفت برای من نیز امروز روزی خوب است چون ثابت شده است که نه همدستی در کار بود و نه کارشکنی در اجرای عدالت؛ با همه اینها,​ باید به ریشه مسائل بپردازیم و گفته ام که این کارها از همان ابتدا نباید صورت می گرفت و آنچه که با من شد,​ نباید با رئیس جمهور دیگری تکرار شود.

وی گفت هر کدام از شما شاهد و نمادی از عزم و اراده و در عین حال شجاعت و میهن پرستی هستید که این کشور بزرگ را همچنان در روی زمین نگه داشته اید. همانطور که می دانید بیشترین میزان بودجه را نیز ما اکنون برای نیروهای نظامی صرف می کنیم. در سال اول هفتصد میلیارد دلار و در سال بعد هفتصد و شانزده میلیارد دلار و امسال نیز تلاش خواهیم کرد این میزان را حتی بیشتر کنیم. ما ارتشی می سازیم که هرگز مانند آن نبوده,​ جنگنده های جدید بیشتر و​ کشتی های جنگی در همه انواع آن را می سازیم؛ هر سرباز باید بهترین تجهیزات را داشته باشد و نیروهای ارتش نیز قرار است لباس های رزمی جدید داشته باشند که بسیار هم گران هستند.

ترامپ گفت در حال حاضر ما تجهیزاتی در اختیار داریم که قبلا هرگز نداشتیم, تحقیقاتی روی تسلیحات جدید و بهتر صورت می گیرد. هیچ کس کاری حتی نزدیک به آنچه که ما انجام می دهیم,​ نمی تواند انجام دهد. از زمانی که من روی کار آمده ام کارهای بزرگی صورت گرفته است. ما پیشتر ارتشی تضعیف شده داشتیم,​ هواپیماهایی که چهل یا پنجاه سال از عمر آنها می گذشت. اتفاقاتی می افتاد که حتی باورش نمی کنید و ما از این اتفاقات راضی نبودیم.

رئیس جمهور آمریکا گفت مسائل بودجه ای برای ما خیلی مهم هستند ولی وقتی صحبت از دفاع از کشور به میان می آید,​ بودجه دیگر ارزش و اهمیتی ندارد. ما کار واقعی را انجام دادیم. ما در حال حاضر بزرگترین کشتی یخ شکن را در دست ساخت داریم که بیست سال بود قصد ساخت آن وجود داشت ولی به خاطر گران در آمدنش,​ این کار صورت نمی گرفت. در نیروی هوایی نیز شمار بالایی اف سی و پنج سفارش داده شده است و ما تلاش می کنیم قیمت آنها تا حد امکان کمتر در بیاید. کاهش (قیمت) چشمگیری نیز در این جنگنده ها اعمال شده است. ما بزرگترین و بهترین تجهیزات را داریم که همه خواهانش هستند ولی فقط آنها را به کسانی می دهیم که با ما همکاری داشته باشند و البته پولش را هم بدهند. البته آنها چندان از این مساله خوشحال نیستند چون پیشتر پول چندانی نمی دادند ولی اکنون دست کم پولش را می دهند. ما بار دیگر مورد احترام قرار می گیریم. ما بار دیگر کشور محترمی هستیم.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد گزارش مولر تحقیر آمیزترین چیزی بود که در کاخ سفید روی داد.

در همین حال، دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: گزارش مولر شاید تحقیرآمیزترین چیزی بود که تاکنون در کاخ سفید در تاریخ این کشور روی داده است. آنها می دانستند که دروغ می گویند. بسیاری از گزارشگران و بسیاری دیگر درباره تبانی روسیه دروغ گفتند. کلاپر و برنان همه دروغ می گویند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتخابات آمریکا دخالت روسیه پرونده تبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که به ترکمنستان سفر کرده  با رییس جمهور و رئیس شورای مصلحت خلق این کشور دیدار و گفتگو کرد. ارتقاء همکاری‌های دو کشور در حوزه انرژی، حمل و نقل و همکاری منطقه‌ای برای مبارزه با تروریسم از محور‌های گفتگوی وزیر امور خارجه کشورمان با مقامات ترکمنستان بود.

دیگر خبرها

  • اردوغان با بایدن دیدار می‌کند
  • فیلم| رئیس‌جمهور جدید سنگال دو زن باحجاب و بی‌حجاب دارد
  • این مقام یک زن بی‌حجاب و یک زن محجبه دارد!
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • امیرعبداللهیان با رهبر ملی و رئیس‌جمهور ترکمنستان دیدار کرد
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین