Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@16:37:50 GMT

نحوه ثبت نام «کارت بلیت مترو خبرنگاران»

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۷۷۷

مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در مورد نحوه ثبت نام کارت بلیت مدت دار مترو ویژه خبرنگاران توضیحاتی ارائه کرد. آفتاب‌‌نیوز : علی پیر حسین لو ، در مورد آخرین جزئیات ثبت نام کارت بلیت ویژه خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکردند؛  با بیان این که براساس مصوبه شورای شهر تهران خبرنگارانی که از طرح ترافیک استفاده نکنند می‌توانند کارت بلیت مترو و اتوبوس با شارژ معین دریافت کنند،  گفت: برای اولین بار متقاضیان به جای آن که وارد سایت تیکت تهران شوند می‌بایست به سایت "تهران من" مراجعه کرده و بعد از ثبت نام، گزینه کارت بلیت را انتخاب کرده و مدارک مورد درخواست را در فضاهای پیش بینی شده بارگذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به قسمت "خدمات طرح ترافیک" رفته و با انتخاب گزینه "شرایط خاص"، آیکون "خبرنگاران" را انتخاب کرده و بعد از افزودن گزینه "مایل به دریافت کارت بلیت هستم"، را انتخاب کنند،  افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، در سال جاری کارت‌بلیت خبرنگاران همچون سال گذشته با دریافت مدارک شناسایی شامل تصویر شناسنامه، کارت ملی انجام می گیرد .همچنین بارگذاری معرفی‌نامه الزامی است  که می‌تواند از سوی رسانه یا موسسه مطبوعاتی محل اشتغال فرد یا از سوی یکی از تشکل‌های صنفی خبرنگاران، عکاسان و مدیران مسئول رسانه‌ها ارائه شود.
به گفته وی می بایست خبرنگاران  مدرک دال بر اشتغال مستمر به کار خبری که می‌تواند شامل بیمه تامین اجتماعی یا عنوان خبرنگار و یا بیمه خبرنگاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا تصویر ۱۰ اثر به نام فرد متقاضی که در شش ماه اخیردر رسانه های معتبر منتشر شده، باشد را بارگذاری کنند.
وی با بیان این که خبرنگارانی که هنوز کارت بلیت آنها اعتبار سال ۹۷ را دارد نیز می‌بایست در این سامانه ثبت نام کنند گفت: افراد می‌تواند در صورت مواجهه با هر گونه سوال و ایرادی مشکل را به کارشناسان حمل و نقل از طریق گزینه پشتیبانی در سایت "تهران من" اطلاع دهند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهردار تهران کارت بلیت خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد

رئیس سازمان حملو نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در فروردین سال‌جاری بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان با اشاره به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهار کرد: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل‌ونقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر سه هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده است که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

کد خبر 746854

دیگر خبرها

  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اینفوگرافیک نرخ کرایه‌ها و بلیت مترو در سال جدید
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی‌شده
  • نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن