Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حسینعلی رفایی با اشاره به سانحه تصادف برای مداحان کشوری در جاده‌های استان لرستان گفت: طی حادثه تصادفی که ظهر امروز در جاده پلدختر به خرم‌آباد در منطقه قلعه‌نصیر رخ داد خودروی مداح معروف کشور حاج حسین سازور دچار سانحه شد.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه تصادف افزود: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس با چهار نفر سرنشین واژگون شد که مجروحین حادثه به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان با اشاره به وضعیت عمومی مجروحین عنوان کرد: خوشبختانه حال عمومی سه نفر از مجروحین رضایتبخش است و حسین سازور نیز در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد تحت مراقبت است ولی سطح هوشیاری وی خوب است.

 ذاکرین اهل‌بیت حاج حسین سازور، حاج حامد خمسه و کربلایی محسن فرخی و همراهانشان در راه بازگشت از سفر جهادی مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان و بعد از بازگشت از مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر، روز گذشته در جاده این شهرستان به‌سمت خرم‌آباد دچار سانحه تصادف شدند.

انتهای پیام/د

تصادف مداحان معروف کشور در بازگشت از مناطق سیل‌زده+ آخرین وضعیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد دو سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 12:15 دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده، برخورد کرد که دو نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مصدوم شدند که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین