Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:07:03 GMT

13 راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی مسدود است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۳۸۷۸

13 راه فرعی و روستایی در خراسان رضوی مسدود است

مشهد- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارشهای شدید هفته گذشته علاوه بر جاده فرعی بردسکن - عشق آباد 12 راه روستایی در هفت شهرستان این استان مسدود است.

ابراهیم نصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه های روستایی حصار - حاتم قلعه در حوزه درگز، کورشک - تکه میدان در گناباد، نقاب - حسین آباد در شهرستان کاشمر و سنگرد - حسین آباد در سبزوار همچنان بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: راه روستاهای تکمار، جعفرآباد و رامشین در شهرستان جوین، زیبد و زیرخان در گناباد، روستاهای چنار و ناری در حوزه شهرستان فریمان و روستای پس کمر در شهرستان سرخس نیز به علت سیلاب، طغیان رودخانه و ریزش کوه مسدود می باشد.
وی گفت: در حال حاضر بارندگی در هیچیک از راههای خراسان رضوی گزارش نشده و تردد در جاده های استان به صورت روان جریان دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه جدید بارشی که از عصر دیروز وارد استان شده است تا اواخر هفته آینده با بارشهای متناوب مناطق شمالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انسداد راه راهداري سيل98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس گفت: در این عملیات ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس با حجم برداشت ۲۰ هزار متر مکعب لایروبی و پاکسازی می‌شود.

مرتضی کریمی فرد افزود: آماده سازی این شبکه برای شروع فصل بهره برداری جدید و تسریع در انتقال و تحویل به‌موقع آب برای مصارف مختلف و توزیع عادلانه‌تر آب بین حقابه بران شبکه آبیاری سرخس، با نظارت اداره منابع آب شهرستان سرخس شروع شده است.

وی گفت: این فعالیت‌ها در چهارچوب راهبرد و برنامه اصولی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در سال آبی جدید، در خدمت‌رسانی به مردم، بیش از پیش تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره