Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@08:46:37 GMT

پایتخت به عید فطر هم نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۰۰۴

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» اعلام کرد قسمت ویژه این مجموعه برای عید فطر تولید نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» درباره سرانجام اپیزود ویژه «پایتخت» که پس از منتفی‌شدن ساخت آن برای نوروز ۹۸ قرار بود برای عید فطر آماده شود، بیان کرد: ما فعلاً درگیر ساخت سریال «خواب‌زده» هستیم و نمی‌توانیم پروژه دیگری را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اپیزود ویژه «پایتخت» بیشتر فضای نوروزی دارد و اگر قرار باشد برای مناسبت دیگری ساخته شود داستانش تغییر می‌کند بنابراین ساخت این اپیزود را در عید فطر در دستور کار نداریم.   اپیزود ویژه «پایتخت» که قصه آن به ماجرای خانواده نقی معمولی یک سال پس از حوادث سوریه و جنگ با داعش می‌پرداخت، قرار بود برای شب تحویل سال ۹۸ به کارگردانی سیروس مقدم آماده شود که با درگذشت زنده‌یاد خشایار الوند نویسنده سریال، ساخت آن به تعویق افتاد.   بعد از آن مرتضی میرباقری طی یک نشست خبری اعلام کرد که احتمال دارد این اپیزود به ماه رمضان برسد اما بنا به گفته‌های الهام غفوری فعلاً ساخت این اپیزود که فضایی نوروزی هم دارد منتفی شده است.   منبع: مهر 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسط این دستگاه هوشمند، پزشکان می‌توانند معاینات تخصصی و عمومی را از راه دور برای بیماران انجام دهند و پس از تشخیص، نسخه تجویز کنند. همچنین بیماران از طریق اپلیکیشن، پزشک مورد نظر را انتخاب می‌کنند و در موعد مقرر حضور یافته و تحت معاینه قرار می‌گیرند.

از طریق این دستگاه، در حال حاضر پزشکان می‌توانند معایناتی از قبیل فشار خون، اکسیژن خون، نوار قلب آنلاین، تب‌سنجی، معاینه دهان و دندان، معاینه گوش و معاینه قلب را انجام دهند و سایر معاینات نیز می‌توانند به قابلیت‌های دستگاه اضافه شوند.

این دستگاه توسط میلاد بهداروند از فعالان شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خوزستان، ثبت اختراع شده و با حمایت‌های پارک علم و فناوری و تلاش‌های این مخترع جوان و خلاق، نمونه اولیه آن ساخته شده است.

استفاده از این دستگاه به ویژه در مناطق صعب‌العبور که حضور پزشکان و متخصصان در مراکز درمانی سخت است، می‌تواند کمک بسزا و ارزشمندی به حوزه بهداشت و سلامت به ویژه مردم در این مناطق انجام دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ویژه در اولین شب قدر پایتخت
  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی