Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:21:12 GMT

محور‌های هراز و کندوان برفی است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۰۸۶

محور‌های هراز و کندوان برفی است

 محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت جوی محور‌های هراز و کندوان همراه با بارش برف است از رانندگان و مسافران خواست در تردد از این مسیر‌ها احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در محور کندوان محدوده تونل و محور هراز شاهد بارش برف و در دیگر محور‌ها شاهد بارش بارندگی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی با اظهار اینکه تردد در کلیه محور‌های اصلی استان عادی و روان در جریان است گفت: محور وازک به بلده به دلیل عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و دسترسی به منطقه از طریق محور هراز و کندوان میسر است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محسن هاشمی ترافیک کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: فعلاً در محور کندوان برای تردد هیچ‌گونه انسدادی وجود ندارد و محور به سمت مازندران باز است.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اعلام خبری مبنی بر مسدودیت محور کندوان برای امروز و فردا اظهار کرد: امروز _شنبه اول اردیبهشت_ هیچ‌گونه انسدادی را در محور کندوان شاهد نبودیم.

وی افزود: طی تماس و ارتباط با فرماندهی پایگاه پلیس‌راه البرز نیز انسداد این محور در روز یکشنبه _دوم اردیبهشت_ در محدوده پلیس راه البرز است و محور کندوان بسته نیست.

رئیس پلیس راه مازندران تاکید کرد: فعلاً محور کندوان مشکلی ندارد و محور به سمت مازندران باز است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه در صورت انسداد محور از سوی پلیس راه البرز به مازندران اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران روان و برقرار است.

محمد احمدی، فرمانده پلیس راه کندوان نیز طی این گفت‌وگو از محدودیت محور کندوان مربوط به استان البرز خبر داد و مطرح کرد: این محدودیت در محدوده شهر ستانک به محور قدیم کرج است.

وی افزود: تردد مسیر شمال به جنوب آزادراه است و به‌مدت دو روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر روز یک‌شنبه و دوشنبه انجام می‌شود بنابراین منع تردد در کندوان وجود نخواهد داشت.

کد خبر 746410

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است
  • امروز و فردا تردد در کندوان مشکلی ندارد