Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:01:58 GMT

همایش پیاده روی هفته سلامت در گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۱۲۸

همایش پیاده روی هفته سلامت در گیلان برگزار شد

رشت - ایرنا- همایش پیاده روی به مناسبت هفته سلامت امروز (جمعه) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش پیاده روی هفته سلامت با همکاری دستگاه های مختلف از جمله ورزش و جوانان گیلان، جمعیت هلال احمر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، آموزش و پرورش، بیمه سلامت ، استانداری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در پارک قدس رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش بیش از یکصد نفر از کارکنان دستگاه های یاد شده و اقشار مختلف مردم دو دور مسیر محوطه پارک قدس رشت را پیمودند و در پایان به قید قرعه به 50 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خبرنگار ایرنا گفت: همایش پیاده روی خانوادگی یکی از برنامه های هفته سلامت در این استان است که باحضور پرشور اقشار مختلف برگزار شد.
طلعت کاویانی با اشاره به نقش مهم ورزش در سلامت افزود: پیاده روی و ورزش های همگانی یکی از مهمترین راه ها برای حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
به مناسبت هفته سلامت برگزاری برنامه های مختلفی با شعار مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی سلامت همگانی در استان گیلان تدارک دیده شده است.
اعزام تیم های آموزشی، بهداشتی، مشاوره ای و درمانی به مناطق کمتر برخوردار در قالب طرح شهید دکتر رهنمون در سطح استان، نواختن آوای سلامت در مدارس، برپایی ایستگاه سلامت در پیاده راه فرهنگی رشت همراه با استقرار دو دستگاه یونیت دندانپزشکی سیار در این مکان، عیادت از بیماران، برگزاری همایش استانی هفته سلامت و کارگاه آموزشی کنترل استرس از جمله برنامه های هفته سلامت در استان گیلان است.
همایش سفیران سلامت دانش آموزی، برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، همایش دوچرخه سواری، مشارکت مسئولان حوزه سلامت در سخرنانی پیش از خطبه های نماز جمعه در استان ، برگزاری نشست هفته سلامت در کانون های سلامت محله گیلان، افتتاح کانون سلامت محله شهرستان لاهیجان از جمله دیگر برنامه های هفته سلامت در استان گیلان است.
اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده؛ دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، آموزش رکن سلامت، مشارکت اجتماعی و سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان، سلامت در حوادث و بحران ها، سبک زندگی سلامت محور و سلامت جمعیت و خانواده روز شمار هفته سلامت است.
2007/7286

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي هفته سلامت گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • پیاده روی دختران رزنی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت