Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:45:35 GMT

ارتش جمال و جلال الهی را متجلی کرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۱۶۰

ارتش جمال و جلال الهی را متجلی کرده است

استاندار اصفهان با اشاره به روحیه مردمی و استکبار ستیزی ارتش گفت: این روحیه مردمی و دشمن ستیزی ارتش جمال و جلال الهی را متجلی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «عباس رضایی» در سخنرانی رژه روز ارتش اصفهان با اشاره به تلاش های این یگان از نیروهای مسلح کشور اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران متفاوت با ارتش های سایر کشورهای جهان است که معنویت و مردم داری و حفظ و حراست ارزش های الهی مهمترین مولفه های این تفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار اصفهان استاندار اصفهان با اشاره به روحیه مردمی و استکبار ستیزی ارتش افزود: این روحیه مردمی و دشمن ستیزی ارتش جمال و جلال الهی را متجلی کرده و رویه مردم داری، توجه به ارزش های اسلامی و انقلابی موجب افزایش مقبولیت این نهاد است.

 

وی ادامه داد: ارتش علاوه بر حفظ و حراست از ظرفیت های داخلی و منافع کشور در برابر دشمنان همواره بر رفع مشکلات کشور نیز همکاری داشته و با هم افزایی بین دستگاه های نظامی و اداری و ارتباط با مردم سعی بر رفع چالش ها داشته است.

 

رضایی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحران سیل نقش خود را ایفا کرده، خاطرنشان کرد: در مواقع حساس نیروهای مسلح وارد صحنه شده و نقش و وظیفه خود را انجام داده اند و این تلاش ها و حماسه آفرینی خوشحالی مردم را به همراه داشته است.

 

وی یادآورشد: شهدای دفاع مقدس الگوی خوبی برای نیروهای مسلح بوده اند و کارکنان ارتش همواره با این الگوگیری خدمت صادقانه ای به نظام و کشور داشته اند و این روحیه مردمی و استکبار ستیزی ناامیدی دشمنان را به همره داشته است.

 

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تروریست خواندن سپاه پاسداران نشان از ضعف دشمنان در برابر کشور ایران است و همواره توطئه ای را برای تغییر افکار عمومی انجام می دهند اما این اقدامات امنیت و جایگاه کشورمان را افزایش می دهد.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب روز ارتش رژه روز ارتش ارتش خسارت سیل سیل اردبیل خبرگزاری مسابقات قرآن استاندار اصفهان ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در این دیدار با ذکر این نکته که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش، دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمامی مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

عبدالحسین کلانتری همچنین با تأکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی میان جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار عدالت و حق جویی را جوهره مشترک تمامی ادیان ابراهیمی عنوان و تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی همچنین به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل بیت پرداخت و نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیزی کاملاً آشکار عنوان کرد.

در ادامه وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمامی عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

     

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون