Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل گفت:جذابیت بازار خودرو و رکود در اکثر صنف‌ها و بخش‌های اقتصادی سبب شده که هر کسی سرمایه ای دارد ولو اندک به بازار خودرو بیاورد و به امید گران تر شدن قیمتها در ماه های آینده اقدام به خرید خودرو کند همین امر سبب شده که اکنون در بازار اکثریت خریدار هستند خریدارانی که 90 درصد آنها مصرف کننده نیستند و خودرو را در پارکینگ می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : علی عبداللهی عضو اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل در خصوص وضعیت بازار خودرو گفت: بازار از بلاتکلیفی رنج می‌برد و نه فروشنده می‌تواند با اطمینان بفروشد و نه خریدار و همین امر باعث شده که رکود بر بازار حاکم شود.
وی افزود: علیرغم تسهیلاتی که به قطعه سازان پرداخت و اعلام شد که تولید خودرو در اسفند ماه بیش از دو برابر شده اما هنوز سیاست خودروسازان تزریق قطره چکانی خودور به بازار است و همین امر باعث شده که قیمت‌ها آن طور که باید و شاید کاهش پیدا نکند و حتی شایعاتی مبنی بر بالا رفتن قیمت‌ها منتشر شود.
عبداللهی با اشاره به حضور پول های سرگردان در این بازار گفت: جذابیت بازار خودرو و رکود در اکثر صنف‌ها و بخش‌های اقتصادی سبب شده که هر کسی سرمایه ای دارد ولو اندک به بازار خودرو بیاورد و به امید گران تر شدن قیمت ها در ماه های آینده اقدام به خرید خودرو کند همین امر سبب شده که اکنون در بازار اکثریت خریدار هستند خریدارانی که 90 درصد آنها مصرف کننده نیستند و خودرو را در پارکینگ می گذارند.
وی در خصوص آینده بازار خودرو گفت: نمی توان چیزی را با قطعیت پیش بینی کرد همه می دانیم که خودروسازان اگر بخواهند می‌توانند در مدت زمان کوتاهی ده ها هزار خودرو روانه بازار کنند که همین امر باعث شوک و کاهش چند ده میلیونی قیمت ها خواهد شد اما شاید اصطلاحا این افزایش قیمت ها به آنها مزه کرده و بخواهند همین سیاست قطره چکانی تزریق خودرو به بازار را ادامه دهند که در این صورت شاهد افزایش دوباره قیمت خودرو خواهیم بود.
عبداللهی در پایان تصریح کرد: وقتی نظارت و بازرسی به اندازه کافی وجود نداشته باشد هر اتقاقی ممکن است رخ دهد و این وسط مصرف کنندگان و قشر ضعیف بیشترین آسیب را خواهد خورد.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتومبیل نمایشگاه خودروسازان بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!

رنو پی کی را می‌توان از جمله خودرو‌های نوستالژیک و جذاب بازار دانست.

به گزارش روزگار خودرو، این خودروی محبوب دیگر ارزان نیست و قیمتش سر به فلک کشیده است.

قیمت رنو پی کی در بازار از حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که این خودروی قدیمی قیمتش حتی تا ۴۰۰ میلیون تومان هم در برخی آگهی‌ها می‌رسد.

حال شما بگویید آیا رنو پی کی با قیمت‌های چندصدمیلیونی می‌ارزد؟

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست