Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@05:30:05 GMT

زمان هفته سرا‌های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۵۵۸

هفته سراهای دانشجویی با شعار «سراهای دانشجویی عرصه نوآوری، مهارت محوری و رونق تولیدات دانشجویی» از ۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران آغاز می‌شود.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه تهران، هفته سراهای دانشجویی با هدف تمرکز و توجه بیشتر به مسائل خوابگاه‌های دانشجویی، انعکاس مشکلات موجود به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند، ایجاد هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها، جلب مشارکت و هدایت کمک‌های خیرین و نهادها و برنامه‌ریزی در راستای مرمت و توسعه سراهای دانشجویی، هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای هفته سراهای دانشجویی در سال ۹۸ از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ۷ اردیبهشت ماه تحت عنوان‌های «ورزش، نشاط و تندرستی»، «ارتقای توانایی فردی، کسب مهارت‌های زندگی و مشارکت اجتماعی»، «اقوام، فرهنگ‌ها و حقوق شهروندی»، «مشارکت خیّران، حمایت مسئولان و کمک نهادهای اجتماعی»، «ایده پردازی، مهارت‌آموزی و تولیدات دانشجویی»، «خودشناسی، خودسازی و اخلاق» و «غذای سالم، بهداشت و سلامت» نام‌گذاری شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشگاه تهران ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود

سعید گل فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدای سلامت و خوشنام در سراسر استان در نخستین روز از هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد: آئین بهره برداری از ۱۱۱ دستگاه موتور سیکلت ویژه بهورزان در استان برگزار خواهد شد که این برنامه در شهرستان‌های گرگان و گنبد به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی افزود: زنگ سلامت و افتتاحیه ۳۰ واحد بهداشت در مدارس استان با حضور استاندار گلستان در این هفته نواخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علم پزشکی گلستان گفت: کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفری از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: آئین کلنگ زنی خانه‌های بهداشت پست دره و قرقیجق در مراوه تپه، کلنگ زنی انبار دارویی معاونت غذا ودارو، افتتاحیه پایگاه سلامت شهرک فرهنگیان کردکوی و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از دیگر برنامه‌ها دانشگاه علوم پزشکی گلستان محسوب می‌شود.

گل فیروزی از پیاده روی همگانی کارکنان دانشگاه، ادارات و سفیران سلامت در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی (بهسازی و تجهیز) کلینیک دیابت در گرگان، افتتاحیه خانه بهداشت استون آباد شهرستان بندرگز، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از جمله برنامه‌های دانشگاه در هفته سلامت است.

وی کلنگ زنی پایگاه اورژانس نگین شهر آزاد شهر، افتتاح ۶ باب زیست پزشک در شهرستان کلاله، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت مالای شیخ و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد اشاره داشت و افزود: سخنرانی مدیران مراکز بهداشت در نماز جمعه و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان گلستان است که اجرایی می‌شود.

کد خبر 6081848

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است