Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@03:29:25 GMT

یک اتصال کوتاه الکتریکی، عامل آتش‌سوزی نوتردام

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۵۹۴

یک اتصال کوتاه الکتریکی، عامل آتش‌سوزی نوتردام

مقامات فرانسه در گزارشی تازه‌ درباره حادثه آتش سوزی کلیسای نوتردام علت این آتش سوزی را یک اتصال کوتاه الکتریکی عنوان کردند.

به گزارش ایسنا، یک پلیس قضایی پاریس در این رابطه گفت: بازرسان این پرونده معتقدند که به احتمال زیاد یک اتصال کوتاه الکتریکی عامل این آتش سوزی بوده است.

این مقام رسمی همچنین افزود: یک بررسی اولیه روی وضعیت کلیسا در روز چهارشنبه انجام شد اما به دلیل مسائل ایمنی جست و جوی دقیق روی قسمت‌های داخلی نیم‌سوخته آن امکان پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون بازرسان پس از تحقیقات بیشتر از کارکنان کلیسا و نیز کارگرانی که در زمان حادثه مشغول تعمیر و نوسازی این بنا بودند همچنان بر این باورند که آتش سوزی، تصادفی بوده است.

به نوشته گاردین، این مقام پلیس جزئیات بیشتری در این باره اعلام نکرده است.

انتهای پیام

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی نوتردام پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟

 به گزارش تابناک به نقل از موج،‌ سید جلال ملکی درباره حادثه انفجار در شرق تهران با بیان اینکه ساعت ۱۳:۳۰ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه گزارش آتش‌سوزی در شرق اعلام شد، اظهار کرد: در بزرگراه شهید یاسینی نزدیک بیمارستان لواسانی چند اتاق کارگری در کنار هم قرار داشت که در یکی از اتاق‌های ۱۰ متری که تنها چند پتو و موکت در آن وجود داشت، آتش سوزی رخ داد.

وی با بیان اینکه یک نفر که در حال خروج از فضا بود مصدوم و به مراکز درمانی شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه ۶ نفر کارگر در این کارگاه به دلیل آتش‌سوزی در داخل فضا گیر افتاده و جان خود را از دست دادند.

ملکی با اعلام اینکه این حادثه هیچ ارتباطی با انفجار گاز و پایانه شرق ندارد، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی برخی از انفجار در پایانه شرق خبر داده بودند؛ در صورتیکه هیچ ارتباطی به پایانه ندارد و محل حادثه با این محدوده فاصله داشت.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس | عامل تهدید بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود