Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@10:10:49 GMT

ساعت کار بیشتر به معنای بهره‌وری بیشتر نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۶۰۶

به گزارش ایلنا به نقل از یورنیوز، کنگره اتحادیه معاملات بریتانیا با بررسی ساعت کار در کشورهای اروپایی و مقایسه آن با تولید ناخالص ملی ثابت کرده است که ساعت کار بیشتر به معنای بهره‌وری بیشتر نیست.

این پژوهش نشان می‌‌دهد که کارگران و کارمندان بریتانیایی با وجود انجام بیشترین ساعات کار در هفته کمتر از همتایان خود در ایرلند که ساعات کارشان کمتر  است، بهره‌وری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اروپایی‌ها به طور متوسط ۴۰.۲  ساعت در هفته کار می‌کنند و توانسته‌‌اند به مدد بهره ‌وری بیشتر نه ساعات کار بیشتر جز کشورهای پیشرو در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات باشند.  

ایتالیا کمترین بهره‌وری را در میان کشورهای اروپایی دارد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام سازمان لیگ بر اساس قانونی که از ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود از این پس تفاضل گل در شرایط مساوی تعیین کننده تیم برتر خواهد بود، در حالی که پیش از این در شرایط مساوی اولین ملاک برای برتری تیم‌ها نتایج بازی‌های رودررو بود.

استقلال تا به این جای کار که ۲۳ هفته از بازی‌ها سپری شده ۳۱ گل زده و ۱۲ گل خورده، اما پرسپولیس ۳۰ گل زده و ۱۳ گل دریافت کرده است. این بدین معنی است که استقلال دو گل از رقیب دیرینه خود پیش است.

با توجه به اعلام صریح سازمان لیگ مبنی بر تغییر قوانین قابل پیش بینی است در هفته‌های پیش رو استقلال و پرسپولیس برای زدن گل بیشتر تلاش کنند، به خصوص که اکنون فاصله امتیازی دو تیم یک امتیاز است و هر لحظه ممکن است امتیازات دو تیم برابر شود.

در هفته‌های اخیر پرسپولیس هم همانند استقلال به برد‌های اقتصادی روی آورده بود، اما از این پس برای دو تیم جدا از کسب سه امتیاز زدن گل‌های بیشتر هم مهم می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • آمار غم انگیز از نابودی جنگل های ایران
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • اعتماد: بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل‌های کشور نابود شده است
  • اعتماد : بعد از انقلاب، یک میلیون هکتار از جنگل های کشور نابود شده است
  • نارضایتی زلنسنکی از کمک غرب به اسرائیل
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان