Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:01:22 GMT

توقیف خودروهای حامل مصالح غیرمجاز در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۸۴۶۴۴

توقیف خودروهای حامل مصالح غیرمجاز در رضوانشهر

رشت - ایرنا - دو دستگاه خودرو حامل مصالح غیرمجاز توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست رضوانشهر کشف و ضبط و طی تنظیم صورتمجلس برای سیر مراحل قانونی به دادگاه شهرستان معرفی شدند.

گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا حاکیست؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر در این رابطه بیان داشت: مامورین یگان حفاظت شهرستان در دو مرحله گشت مشترک با نیروهای نظامی موفق به کشف دو مورد تخلف برداشت و حمل غیر مجاز مصالح ساحلی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میغی افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده با نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گشت های مشترک در جهت جلوگیری و برخورد با تخلفات زیست محیطی جهت بهره مندی از ظرفیت های شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.
وی همچنین گفت: با مسئولیت پذیری شهروند رضوانشهری یک قطعه پرنده چنگر نوک سرخ به دامان طبیعت شهرستان رضوانشهر بازگردانده شد.
شهرستان رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر، در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان محيط زيست رضوانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۸۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این برنامه به صورت نمادین و مشترک با شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه و در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست سالم و پاک در محدوده ورودی شهرستان سربیشه برگزار شد.

شافعی، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست سربیشه با تاکید بر اهمیت و نقش آموزش عمومی در مراقبت از محیط زیست و پرهیز از رهاکردن زباله‌ها در طبیعت گفت: بسیاری از زباله‌ها و مواد دور ریختنی به خصوص کیسه‌های پلاستیکی بلای جان طبیعت و غذای بعضی از حیوانات شده و از این رو آسیب‌های جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت برنامه‌های مناسبتی برابر تقویم ملی و جهانی محیط زیست و اجرای برنامه‌های نمادین برای جلب مشارکت عمومی، افزود: امروز و همزمان با روز جهانی پاکسازی زمین نمایندگی حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در برنامه‌ای محدوده وسیعی از ورودی شهر سربیشه را با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی و دوستدارن طبیعت و جمعی از دانش آموزان دبیرستان دکتر علی شریعتی شهر سربیشه از زباله پاکسازی کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران